کد خبر: ۹۹۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 01 September 2021
آئودی گرند اسفیر

آئودی تیزر ویدیوی جدیدیر را از خودرو جدید گرند اسفیر (Grandsphere) خود منتشر کرد.

آئودی با معرفی سه طرح مفهومی اسکای اسفیر (Skysphere)، گرنداسفیر و اوربان اسفیر (Urbansphere)، پایه‌ و اساس آینده‌ی خودروهای الکتریکی و نیمه خودران خود را اعلام کرد.

این شرکت خودروساز قبلا مشخصات اسکای اسفیر را اعلام کرده و حالا برای معرفی گرند اسفیر آماده می‌شود. آئودی قصد دارد اواخر هفته‌ی جاری و در تاریخ ۲ سپتامبر این مدل جدید را معرفی کند.

 

 

تیزر جدید منتشر شده از این خودرو، نمای ظاهری آن را نشان می‌دهد. گرند اسفیر از چراغ‌های جلویی و پشتی زیبایی بهره می‌برد ولی سایر جزئیات مربوط به طراحی محصول مورد بحث هنوز مشخص نیست.

تاکنون طرح‌های مفهومی زیادی از این خودرو منتشر شده است. هفته‌ی گذشته تیزری از گرند اسفیر منتشر شد که نمای بالا و پایین این سواری بزرگ را نشان می‌داد. در تیزر جدید منتشر شده از خودرو اشاره شده، نشان آئودی بین چراغ‌های جلویی باریک این خودرو جای داده شده است.

ظاهر این چراغ‌ها نیز شبیه به چشم‌های گربه است.  در تیزر منتشر شده از گرند اسفیر همچنین شاهد چند دوربین شبیه به بال در بخش‌های کناری این خودرو هستیم.

طرح مفهومی گرند اسفیر با سیستم‌های خودکار سطح ۴ طراحی شده که این یعنی امکان کنترل دستی خودرو همچنان در دسترس خواهد بود، اما قابلیت اصلی این طراحی این است که مسافران را با راحتی به مقصد برساند.

به لطف بهره بردن از موتور الکتریکی، بخش ورودی خودرو مورد بحث بدون ستون طراحی شده است، هرچند که در تیزر جدید به این مورد اشاره نشده است.

گرند اسفیر ارتفاع کمی دارد و طراحی آن عریض است و به‌همین دلیل می‌توان این محصول را با خودرو اسپورت‌بک ‌A7 آئودی مقایسه کرد. درهر حال مشتاق هستم تا با معرفی گرند اسفیر، جزئیات بیشتری از آن به‌دست آورده و تفاوت‌های آن را با مدل‌های دیگر بهتر درک کنیم.

آئودی در تاریخ ۲ سپتامبر و در رویداد نمایشگاه خودرو مونیخ که هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد رسما از گرند اسفیر رونمایی خواهد کرد. این طرح مفهومی برای نمایش فناوری‌های پیشرفته‌ و آینده‌ی خودروی‌های لوکس آئودی ارائه شده است.

خودرو گرند اسفیر نسبت به طرح مفهومی اسکای اسفیر واقعی‌تر به‌نظر می‌رسد. همانطور که اشاره کردیم این شرکت خودروساز، پیش از این طرح مفهومی اسکای اسفیر را هم منتشر کرده  که در آن به قابلیت تنظیم فاصله‌ی بین دو محور اشاره شده بود.  اگرچه این ویژگی در گرند اسفیر وجود ندارد، اما اینکه ببینیم دید آئودی از آینده‌ی خودروها چگونه است، جذاب به‌نظر می‌رسد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار