ویروس کرونا جان ۲ نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر یکشنبه تعداد جانباختگان مبتلا به این ویروس در استان به یکهزار و ۳۱۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۸۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ 30 August 2021
 


به گزارش تابناک سمنان  کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بامداد دوشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۲۶۱ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۵۸ هزار و ۵۵۳ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ۷۱۹ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۴۴ هزار و ۷۱۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام بامداد دوشنبه این کمیته، با ترخیص ۸۶ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۴ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های سرخه، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۶ هزار و ۴۸۲ نفر رسید.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وبدا، از دیروز (شنبه) تا امروز یکشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۱ هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۱۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۹۶۴ نفر رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۱۴۶ هزار و ۷۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۸۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار