نماینده ولی فقیه در استان سمنان :
تابناک سمنان: حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی است و باید مردم در امرحفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی مشارکت و همکاری کنند.
کد خبر: ۹۸۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ 29 August 2021
پاک سازی محیط زیست توسط بسیجیان دامغانی شرکت برق منطقه ای سمنان
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری با تاکید بر ضرورت صیانت و حفاظت از جنگل‌های استان سمنان بیان کرد: باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به حفظ این موهبت و سرمایه الهی اهتمام داشته باشیم.
 
وی  اظهار داشت: جنگل‌ها از بزرگترین سرمایه‌های کشور هستند و در شرایط جدید که ما با تغییرات اقلیمی شدید و خشکسالی روبرو هستیم باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به حفظ این موهبت و سرمایه الهی اهتمام داشته باشیم.
 
حجت الاسلام مرتضی مطیعی تصریح کرد: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی بدون همکاری و مشارکت مردم میسر نیست وباید فرهنگ سازی را از دوران کودکی واز دانش آموزان شروع کرد وبا تلاش مضاعف فرهنگ سازی را در قالب آموزش‌های نوین از جمله فضای مجازی، فیلم، تئاتر، انیمیشن وسایر کار‌های اثر گذار انجام داد.
 
حجت الاسلام مطیعی همچنین افزود:  منابع طبیعی و انفال امانت خدا در دست انسان است و باید این امانت‌های الهی را برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم و آبرویمان را برای این کار به میدان بیاوریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در پایان این دیداراز مشکلات مطرح شده توسط مردم استان سمنان در خصوص معضلات بیابان زایی، کمبود آب و خشکسالی، مراتع و جنگل‌ها در دیدار‌های مردمی خود اشاره نمود و از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان درخواست همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع مشکلات مردم را نمود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار