مجیدی روی این خرید تاکید دارد؛
باشگاه استقلال اصلی‌ترین برنامه خود را روی جذب مدافع راست فولاد گذاشته است.
کد خبر: ۹۸۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 26 August 2021

به گزارش تابناک سمنان بازار نقل و انتقالات تابستانی در حالی دنبال می‌شود که باشگاه استقلال نیز فعالیت جدی در این مدت داشته و چهار بازیکن به‌صورت رسمی جذب کرده که دو نفر از آنها سال گذشته در فولاد خوزستان حضور داشتند و احتمال می‌رود به این تعداد اضافه شود.

 

استقلال که تمرکز جدی روی جذب بازیکنان با کیفیت فولاد گذاشته، پس از جذب محمدزبیر نیک‌نفس و عارف آقاسی، حالا با تاکید و نظر مثبت فرهاد مجیدی به دنبال جذب یک مدافع راست از تیم خوزستانی است و می‌خواهد یکی از خریدهای لیگ برتری خود را به صالح حردانی اختصاص بدهد.

 

صالح حردانی که سه سال از صابر، بردار و هم‌تیمی خود کوچک‌تر است و برخلاف او توانست جایگاه ثابتی در ترکیب فولاد خوزستان به دست بیاورد، در کارهای دفاعی مستحکم نشان داده و علاوه بر آن، در کارهای هجومی نیز همواره مشارکت به موقع و حضور موثری داشته که ثمره‌اش، گلزنی در تمام رقابت‌های داخلی و آسیایی طی فصل اخیر بود.

 
 

این مدافع راست ۲۲ ساله که همانند برادرش فوتبال خود را در تیم شاهین رامهرمز آغاز کرد، نخستین بازی خود که بر سر زبان‌ها افتاد را مقابل همین استقلالی انجام داد که حالا گزینه نقل و انتقالاتی آن شده است.

 

صالح حردانی دو فصل قبل در زمانی که آندره‌آ استراماچونی هدایت استقلال را برعهده داشت، بخاطر مصدومیت فرزاد جعفری به ترکیب فولاد خوزستان اضافه شد و پس از یک نمایش درخشان در جریان مسابقه، در دقیقه ۶+۹۰ با فرار سریع از جناح راست زمین و یک ارسال چیپ که با ضربه سر و در ادامه شوت امیرحسین باقرپور تبدیل به گل شد، نقش اصلی را در این گل داشت.

 

 

نمایشی که صالح حردانی در آن بازی داشت و گلی که منجر به تساوی فولاد شد، در شرایطی رقم خورد که استراماچونی در آستانه کسب نخستین برد لیگ برتری خود با استقلال قرار داشت ولی این گل مانع از رقم خوردن چنین اتفاقی شد؛ گلی که عصبانیت سرمربی ایتالیایی را به همراه داشت و کاری کرد تا او با عصبانیت به فغانی بخاطر اتمام ۵ دقیقه وقت تلف شده اعتراض کند و کارت زرد بگیرد.

 

جدا از آن گل، عملکردی که صالح حردانی در طول بیش از ۲۰ مسابقه طی یک فصل اخیر برای فولاد خوزستان داشت، او را تبدیل به گزینه اول استقلال کرده است؛ این مدافع راست در هفته ششم لیگ برتر دروازه سایپا را باز کرد، در نیمه نهایی جام حذفی گل حساسی را مقابل سپاهان به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم یک گل به العین امارات زد.

 

مشکل اصلی در انتقال حردانی به استقلال، بحث رضایت‌نامه او است؛ این بازیکن همچنان با باشگاه فولاد قرارداد دارد و در صورتی که باشگاه استقلال بتواند رضایت فولاد را جلب کند، این مدافع راست آبی‌پوش خواهد شد.

 

 

صالح حردانی در زمان قراردادش با فولاد خوزستان قراردادی پنج ساله امضاء کرد، اما نکته عجیب اینجاست که بند فسخ قراردادش با این باشگاه ۵ میلیارد تومان است و برای حضور این بازیکن در تیم آبی پوش پایتخت باید چنین مبلغی توسط باشگاه خواهانش پرداخت شود

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار