ارکانی:
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:گزینه پیشنهادی وزات اطلاعات به واسطه اینکه نقش حاکمیتی دارد باید مورد تایید رهبری نظام نیز باشد لذا آقای خطیب ضمن آنکه مورد حمایت رئیس جمهور است ویژگی‌های کافی از نظر مقام معظم رهبری را نیز دارا بوده است.
کد خبر: ۹۸۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 25 August 2021

احسان ارکانی

 

 

به گزارش تابناک سمنان احسان ارکانی بااشاره به تحولات منطقه ای در اطراف کشور گفت:با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای همسایه در حال وقوع است و تهدیداتی که متوجه کشور است ما نیاز به فردی با تجربه و آشنا به مسائل اطلاعاتی داریم و آقای خطیب این ویژگی ها را دارد.

وی افزود:بعد از سالها اولین فردی که از دل وزارت اطلاعات انتخاب شده و سابقه کار در این نهاد را داشته ایشان بوده و ارکان مختلف مدیریتی و کارکنان این وزارت خانه از این موضوع استقبال کردند و ما هم اعتقاد داریم رای مجلس به ایشان باید رای متفاوت و معنی داری باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود:همه ما باید بدانیم وزارت اطلاعات جای تصمیم گیری های سیاسی و جناحی نیست و جای افراد معتدل و منطقی و کاردان است و ایشان متواضعانه از کنار انتقادها گذشت و امیدواریم مردم با حضور ایشان در وزارتی که چشم نظام هست احساس آرامش بیشتری کنند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار