مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریال کتاب در قالب طرح تابستانه کتاب در این استان به فروش رسید.
کد خبر: ۹۸۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 24 August 2021


به گزارش تابناک سمنان شمس‌ضحی دوست‌محمدیان مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این حجم از فروش توسط ۱۱ کتابفروشی فعال در طرح تابستانه در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی در این استان قرار گرفت.

او حجم یارانه اختصاص یافته در طرح تابستانه کتاب به استان سمنان را ۵۳۵ میلیون ریال بیان کرد و اظهار داشت: از این رقم ۴۷۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۹۰۰ ریال جذب شد.

دوست محمدیان با اشاره به اینکه طرح تابستانه کتاب در قالب هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان "تابستانه کتاب ۱۴۰۰" اجرا شد افزود: طرح تابستانه کتاب از نهم تا ۱۵ مرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان اجرا شد.

او ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کردند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار سه میلیون ریال بود.

مسوول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سقف یارانه خرید برای هر خریدار را در طرح تابستانه ۱۴۰۰، ۶۰۰ هزار ریال بیان کرد و با اشاره به مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ اظهار داشت: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان و سه کتابفروشی سرزمین کتاب، کتابکده و کتابسرای معین در شاهرود و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح تابستانه کتاب مشارکت داشتند.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار