۴۵۵ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر یکشنبه تا ظهر دیروز دوشنبه شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۸۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸ 24 August 2021

۴۵۵ مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد

 

به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه دوشنبه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ها از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه آورد: کرونا در استان سمنان در پیک پنجم و در شرایط بحرانی خود قرار دارد که اکنون ۷۵۸ نفر از شهروندان این استان بدلیل ابتلا به ویروس در بیمارستان ها بستری هستند.

در این مدت یک نفر از هم استانی‌های سمنانی بدلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت و یک مورد نیز فوت مشکوک به کرونا گزارش شده است.

این آمار حاکیست ۴۸۱ نفر مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در استان سمنان شناسایی شدند و طی این مدت ۳۹۹ نفر به صورت سرپایی مبتلا به کرونا شناسایی و ۶۳ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

۱۰۴ نفر نیز مبتلا به کرونا در مدت ذکر شده از مراکز درمانی مرخص شدند.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه قرمز تیره، شهرستان‌ گرمسار قرمز، شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت بهداشت از دیروز تا امروز یکم شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

۷ هزار و ۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار