مدیرعامل اس‌‌خوزستان و سرپرست فدراسیون پزشکی؛
محمد مسجدی با حضور در جلسه هیئت‌مدیره پرسپولیس، به عنوان عضو جدید تیم مدیریتی قرمزها معرفی شد.
کد خبر: ۹۸۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۳ 24 August 2021

دانلود آهنگ پوکر قهرمانی پرسپولیس مهرداد میناوند - برترینا

 

 

به گزارش تابناک سمنان  باشگاه پرسپولیس ساعتی  پیش از «جلسه مهم و مفید» هیئت مدیره باشگاه خبر داد که در آن موضوعاتی چون سفر به تاجیکستان، نقل و انتقالات و مزایده کارگزار مطرح شد.

 

اما نکته جالب، حضور پنج نفر در این جلسه بود. جایی که علاوه بر مجید صدری رییس، جعفر سمیعی نایب رییس و غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض دو عضو هیئت مدیره، یک فرد دیگر هم در جلسه حضور داشت؛ محمد اسد مسجدی. کسی که در هفته‌های اخیر شایعه حضورش در باشگاه مطرح شده بود.

 

این در حالی است که هیئت مدیره پرسپولیس در ماه های اخیر با یک عضو کمتر کار خود را ادامه می‌داد و برخلاف روند قانونی که تعداد نفرات باید فرد باشد اما حالا مسجدی نفر پنجم شده است.

 
 
محمد اسد مسجدی که سابقه حضور در پست‌های ورزشی را دارد، از سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد و حدود یک سال در این پست حضور داشت که در بحبوحه کرونا و آغاز مسابقات ورزشی بود.

 

وی همچنین در دوره ای از سوی مدیرعامل کارخانه گروه ملی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال خوزستان انتخاب شد و مهم ترین تصمیمش برکنار کردن یزدی و انتخاب پورموسوی به عنوان سرمربی بود.

 

حالا باید دید باتوجه به تغییرات در وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز دوباره تغییر می‌کنند یا خیر؟

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار