رئیس شورای اسلامی شهر امیریه خبرداد؛
امیر احمدی گفت: ایجاد دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضائی در امیریه خواسته مردم است چرا که اکنون مردم برای رسیدگی به امور قضایی خود با دشواری روبرو هستند.
کد خبر: ۹۸۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 23 August 2021



به گزارش تابناک سمنان ابوالفضل امیر احمدی رئیس شورای اسلامی شهر امیریه با بیان اینکه ایجاد دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضائی در امیریه خواسته مردم است، تاکید کرد: با توجه به وجود دادگاه عمومی بخش امیریه و مراجعات شهروندان و اهالی بخش در ارائه دادخواست و شکایات و کار‌های قضائی به این دادگاه که باید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضائی صورت پذیرد، ایجاد و راه‌اندازی دفتر مستقل از سوی دادگستری کل استان سمنان مورد انتظار است.

او افزود: یک نفر نیروی انسانی از دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهرستان دامغان در دادگاه عمومی بخش امیرآباد هر روز حضور دارد و پاسخگو مراجعه کنندگان است، اما هدف ما این است برای ارائه خدمات بهتر به مردم دفتری جداگانه و مستقل در این شهر ایجاد شود.

امیر احمدی بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در ایجاد و راه اندازی این دفتر آماده همکاری با دادگستری کل استان سمنان است که امیدواریم با عنایت و توجه دادگستری استان سمنان به این خواسته مردم جامه عمل پوشیده شود.

او در پاسخ به این سوال در خصوص تعیین شهردار امیریه نیز گفت: این امر در دستور کار قرار دارد و در فرصت قانونی با گزینه‌های که در حال مذاکره هستیم شهردار جدید انتخاب خواهد شد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار