رییس نظام پرستاری دامغان گفت: ۱۷ مصدوم حادثه شب گذشته اتوبوس در محور دامغان به شاهرود، به دلیل کمبود فضای درمانی در تنها بیمارستان شهر دامغان به سمنان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۸۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 23 August 2021


به گزارش تابناک سمنان علی جهانیان رییس نظام پرستاری دامغان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس که در ساعت ۲۲ و ۶ دقیقه شامگاه شنبه در حوالی روستای مهماندوست در محور دامغان به شاهرود رخ داد، منجر به مصدومیت ۳۶ نفر شد.

او ادامه داد: در پی این حادثه، ۱۲ مصدوم به شاهرود و ۲۴ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس شاهرود حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

جهانیان اظهار داشت: با توجه به کمبود فضا، کمبود کادر درمان، نبود تخت خالی و شرایط کرونایی در بیمارستان ولایت، تعداد ۱۵ نفر از مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس در ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد به بیمارستان کوثر منتقل شدند.

او اضافه کرد: در ساعت ۱۰ صبح امروز نیز تعداد ۲ نفر دیگر از مصدومان حادثه به دلیل نیاز به جراحی مغز و اعصاب به سمنان اعزام شدند.

رییس نظام پرستاری دامغان تصریح کرد: هم اکنون تعداد هفت نفر از مصدومان حادثه جهت ادامه روند درمان در یکی از بخش‌های بیمارستان ولایت هستند که حال همه آن‌ها مساعد است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار