رشید برای ماندن اوکی داد، دانشگر رفت و برگشت؛
باشگاه استقلال در دومین روز رسمی فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی دو خرید داشت و هم‌چنین با دو بازیکن خود با نظر کادرفنی تمدید کرد.
کد خبر: ۹۸۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 22 August 2021

به گزارش تابناک سمنان حوالی ساعت 11 آخرین روز مردادماه 1400، فرهاد مجیدی در کنار برادر خود فراز مجیدی خود را به باشگاه استقلال رساند تا با همراهی احمد مددی مدیرعامل آبی‌پوشان، در آخرین روز از ضرب‌العجل 14 روزه که پس از فینال جام حذفی اعلام کرده بود، مذاکراتی را جهت تقویت باشگاه استقلال برای فصل جدید رقابت‌های فوتبال (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) انجام بدهد؛ البته مددی با نیم ساعت تاخیر نسبت به برادران مجیدی وارد باشگاه استقلال شد.

 

آخرین روز مرداد ساختمان باشگاه استقلال، محل حضور 10 بازیکن بود، بازیکنانی که عده‌ای‌شان برای توافق و امضای قرارداد جدید به خیابان سعادت آباد مراجعه کرده بودند، عده‌ای برای مذاکره و تمدید و برخی هم آمده بودند تا مراحل اداری خروجی خود از باشگاه استقلال را انجام دهند و به جدایی‌شان از جمع آبی‌ها رسمیت ببخشند.

 

آرش رضاوند هافبک شماره 88 استقلال اولین نفری بود که به ساختمان باشگاه مراجعه کرد، او حتی زمانی وارد ساختمان باشگاه استقلال شد که نه فرهاد مجیدی و نه احمد مددی حضور نداشتند و زودتر از همه خود را به خیابان سعادت‌آباد تهران رساند تا مذاکرات نهایی برای تمدید قرارداد را انجام بدهد.

 
 

 

 

 

دقایقی بعد از حضور رضاوند، فرهاد و فرزاد مجیدی وارد باشگاه استقلال شدند و همزمان با آن‌ها حسین پورحمیدی دروازه‌بان سابق استقلال هم که بخشی از معاوضه میان استقلال و تراکتور برای خرید سعید مهری بود، پا به ساختمان باشگاه گذاشت؛ حضور او باعث شد تا شائبه‌هایی درباره بازگشتش به استقلال مطرح شود، اما او تاکید کرد که فصل آینده باید براساس توافق انجام شده برای تراکتور به میدان برود و برای انجام امورات اداری به باشگاه استقلال مراجعه کرده است.

 

پس از پورحمیدی، نوبت به رضا آذری رسید که به ساختمان باشگاه استقلال وارد شود؛ بازیکنی که فصل گذشته قرضی راهی ماشین‌سازی شده بود و می‌خواست تکلیف خود برای فصل جدید را بداند و درخواست مذاکره با مدیران باشگاه را داشت. آذری پس از صحبت با مدیرعامل و سرمربی استقلال بدون آن‌که توافقی بکند، تصمیم گرفت تا از مقابل خبرنگاران مقابل درب باشگاه استقلال عبور کند تا سرنوشت آینده او نامعلوم باشد.

 

رشید مظاهری، چهارمین بازیکنی بود که به باشگاه استقلال مراجعه کرد؛ او یکسال دیگر قرارداد دارد، اما مفاد قرارداد او به گونه‌ای است که توانایی جدایی در پنجره نقل و انتقالات کنونی را دارد و به همین منظور و برای رفع اختلافات، پای میز مذاکره با فرهاد و فرزاد مجیدی نشست و صحبت‌هایی او پس از مذاکرات انجام شده به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید اختلافات برطرف شده و مظاهری مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ بیست و یکم ندارد.

محمد دانشگر هم که نوتیس 10 روزه برای دریافت مطالبات خود به باشگاه داده بود، پنجمین بازیکن استقلال بود که امروز وارد ساختمان باشگاه شد و به نظر می‌رسید که او می‌خواهد نامه جدایی‌اش از استقلال را با توجه به عدم دریافت مطالبات دریافت کند؛ علیرضا رضایی سنگربان فصل گذشته پیکان بلافاصله پس از حضور دانشگر در باشگاه، وارد ساختمان باشگاه استقلال شد و بعد از ورود رضایی بود که مدیرعامل استقلال وارد ساختمان باشگاه شد تا امضای قراردادها و پیگیری امورات نقل و انتقالات باشگاه رسمیت پیدا کند.

 

 

 

 

پس از ورود مددی، ابتدا پورحمیدی اولین بازیکنی بود که از ساختمان باشگاه خارج شد و همانطور که گفته شد اعلام کرد برای پیگیری امورات اداری جدایی‌اش از استقلال به مقصد تراکتور امروز به باشگاه استقلال مراجعه کرده بوده است؛ پس از پورحمیدی، دانشگر با چهره‌ای ناراحت بدون آن‌که با خبرنگاران صحبت کند، باشگاه استقلال را ترک کرد و به نظر می‌رسید جدایی او از استقلال قطعی شده است. در این حین اخباری منتشر شد که دانشگر به سازمان لیگ رفته تا قراردادش را فسخ کند!

 

پس از خروج دانشگر از باشگاه استقلال، عارف آغاسی مدافع فصل گذشته فولاد وارد باشگاه شد تا با توجه به صحبت‌هایی که از پیش درباره او مطرح شده بود، مذاکرات نهایی را با مدیران باشگاه انجام بدهد و در صورت توافق، به عنوان یک سهمیه لیگ برتری نامش وارد فهرست استقلال شود.

 

 

 

 

آغاسی که هفتمین بازیکن مراجعه‌کننده به ساختمان باشگاه استقلال بود، پس از ورود به مذاکره با فرهاد مجیدی پرداخت و همزمان با مذاکره نهایی او با مجیدی، باشگاه استقلال خبر تمدید قرارداد آرش رضاوند را اعلام کرد تا این‌گونه هافبک شماره 88 استقلال دو فصل دیگر به کار خود در جمع آبی‌پوشان ادامه بدهد.
 

خبرهای ضد و نقیضی درباره ادامه تمدید قراردادها شنیده می‌شود، به طوری‌که ظهر امروز ارسلان مطهری مهاجم استقلال با انتشار پیامی اینستاگرامی بعد از آن‌که در مذاکرات روز گذشته به بن‌بست با مدیران استقلال رسیده بود، با قلب آبی و گیتار پالس مثبتی را ارسال کرد و به نظر می‌رسد که او هم در جمع آبی‌پوشان ماندنی شده است.

 

با این‌حال باید منتظر روزهای آینده ماند و دید پرونده نقل و انتقالات تابستانی استقلال برای لیگ بیست و یکم و آماده‌سازی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، چگونه بسته خواهد شد؛ شایعاتی درباره جذب شیمبا، اشکان دژاگه و سعید صادقی مطرح است و از طرفی اخباری راجع به تمدید قرارداد با بازیکنانی چون حسین حسینی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری مطرح شده که باید دید سرانجام آن‌ها در روزهای آتی چه خواهد بود و کدامیک به واقعیت تبدیل می‌شوند.

 

خبر آخر درباره شروع تمرینات استقلال هم این‌که فرزاد مجیدی هنگام ترک باشگاه اعلام کرد که سه‌شنبه هفته جاری، اولین جلسه تمرینی استقلال پس از فینال جام حذفی برای فصل جدید با حضور بازیکنان تازه‌وارد برگزار خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار