رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۹۵ مبتلای جدید به ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی شناسایی شدند که یک رکورد بالا محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 10 August 2021
 
به گزارش  تابناک سمنان  رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و در زمینه شیوع کرونا، شاهد رشد فزاینده، بی سابقه و خطرناک هستیم، بیان کرد: وضعیت بسیار بحرانی است و رکورد‌ها یکی پس از دیگری شکسته می‌شود.

وی با بیان اینکه ما و همکاران در شرایط بسیار سخت و دشوار قرار دارند و حتی در تأمین نیازمندی‌های تشخیصی و همینطور امکانات درمانی با مشکلات فراوان روبرو هستیم، بیان کرد: با حجم بسیار بالای ابتلاء، کار درمانی، تأمین نیروی انسانی و دارو و… در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دشوار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۳۷۰ نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند، بیان داشت: ۳۴ نفر در این مدت بستری شده‌اند و در ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۵ نتیجه مثبت تست قطعی کرونا نیز در شاهرود و میامی به ثبت رسیده که رکوردی محسوب می‌شود.

چمن درباره واکسیناسیون نیز گفت: با ارتقای شتاب واکسیناسیون در شهرستان‌های شاهرود و میامی خوشبختانه باید گفت تا کنون ۶۱ هزار و ۹۶۰ دوز واکسن تزریق شده و مراحل دریافت واکسن برای دیگر جمعیت تحت پوشش نیز در حال انجام است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار