فرمانده سپاه قائم استان سمنان:
سردار دامغانی در نشست با خبرنگاران گفت: خبرنگاران در عرصه‌های گوناگون زبان مردم هستند تا مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند.
کد خبر: ۹۸۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 10 August 2021



به گزارش تابناک سمنان سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان در نشست خبری که به صورت حضوری و آنلاین به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه برگزار شد؛ گفت: خبرنگاران در عرصه‌های گوناگون زبان گویای مردم هستند و مشکلاتشان را به گوش مسئولان می‌رسانند.

سردار دامغانی افزود: علیرغم پوشش خبری مشکلات معیشتی مردم، اما کسی به مشکلات خود اصحاب رسانه توجهی ندارد و امیدواریم که مسئولان رفع این قبیل مشکلات را در الویت قرار دهند.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جنگ رسانه گفت: امروز تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای امیدآفرینی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن نیاز است.

سردار دامغانی با اشاره به تلاش‌های بسیج برای همراهی با کادر درمان گفت: یک هزار گروه رصد کننده، مراقبتی و حمایتی در طرح شهید سلیمانی ساماندهی شده است که در این راستا پنج هزار بسیجی در راستای اجرای این طرح در گروه‌های مذکور شرکت کردند و در حال حاضر نیز ۱۱۰ نفر بسیجی برای تزریق واکسن در حال کمک رسانی به دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار