آخرین تلاش کاتالان‌ها بی‌نتیجه ماند؛
اوله گزارش کرده است که لیونل مسی شب گذشته پیشنهاد غیررسمی بارسلونا را رد کرده و امروز به پاریس خواهد رفت.
کد خبر: ۹۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 10 August 2021

به گزارش "تابناک سمنان فرودگاه کوچک لو بورژه در 12 کیلومتری پاریس این روزها تبدیل به محل تجمع خبرنگاران، عکاسان و هوادارانی شده است که انتظار یک ستاره را می کشند؛ لیونل مسی.

روز یکشنبه درست در همان زمانی که مسی با چشمانی اشکبار با بلوگرانا وداع می کرد، تایید شد که این فوق ستاره آرژانتینی در حال مذاکره با PSG است و به احتمال زیاد به زودی به پاریسی ها ملحق خواهد شد.

اوله گزارش کرده است که بمب انتقال مسی به پاریس امروز منفجر خواهد شد و با وجودی که PSG تنها گزینه پیش روی ستاره آرژانتینی نبود اما مسی بیش از همه به این باشگاه علاقه داشت.

اما بارسلونا پس از خداحافظی دردناکی که در روزهای اخیر با کاپیتان خود داشت، شب گذشته آخرین تلاش خود را نیز برای نگه داشتن مسی در کاتالونیا رو کرد، اما افسوس که دیگر خیلی دیر شده بود.

 

 

گزارش شده است که بارسا در اولین ساعات روز سه شنبه در تماس با خورخه مسی پیشنهادی غیر رسمی را برای ادامه همکاری با لئو مطرح کرد، اما برنده شش توپ طلا این پیشنهاد را نپذیرفت.

 

به این ترتیب آینده شماره 10 افسانه ای آرژانتین در فرانسه رقم خواهد خورد.

 

یکی از منابع نزدیک به مسی به اوله گفته است: "همه چیز برای مسی آماده است تا در چند ساعت آینده به پاریس پرواز کند، مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی بیافتد."

برای تصمیمی به این بزرگی اما نیازی به عجله نیست. روزهاست که وکلای مسی در پاریس در حال مذاکره بر سر جزییات قراردادی هستند که جهان فوتبال را تکان خواهد داد.

خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه های لئو، به صورت مداوم با وکلا در تماس است. اوضاع اما آنقدر که هواداران دوست دارند سریع پیش نمی رود؛ روز گذشته شایعه شده بود که مسی و خانواده اش دوشنبه به باشگاه PSG خواهند رفت و هواداران تمام روز در انتظار ورود ستاره جدیدشان در اطراف باشگاه تجمع کردند. مسی اما همچنان در خانه اش در کاتالونیاست.

 

 

گفته می شود که مسی امروز به پاریس پرواز خواهد کرد. هنوز جزییاتی از قرارداد باقی مانده که دو طرف روی آنها به توافق نرسیده اند، اما همه چیز به سرعت در حال حل شدند است.

مسی اما درسش را گرفته؛ او همه جوره با بارسلونا راه آمد تا به بازی در این باشگاه ادامه دهد، اما در نهایت آنها به او گفتند خیلی ممنون بابت همه چیز، خداحافظ!

 

به همین دلیل است که مسی تا وقتی همه چیز 100 درصد حل نشده باشد، شخصا برای امضای قرارداد به پاریس نخواهد رفت.

البته روز گذشته شایعه شده بود یکی دیگر از دلایل به تعویق افتادن امضای قرارداد با PSG این است که مسی در حال بررسی دو پیشنهاد از سوی تاتنهام و چلسی است. چلسی به تازگی با روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، به توافق رسیده است و یک ستاره دیگر را هم می خواهد.

با وجودی که بازی در لیگ برتر برای مسی وسوسه کننده است، اما او متقاعد شده است که آینده اش در پاریس است.

پروژه ورزشی PSG نظر ستاره آرژانتینی را جلب کرده است. جز این مسی دوستان زیادی در پاریس دارد، از جمله آنخل دی ماریا و پاردس که هر دو به همراه همسر و فرزندانشان در پاریس زندگی می کنند و این موضوع نقل مکان به فرانسه را برای همسر و فرزندان مسی آسان تر خواهد کرد.

 

 

مدیران PSG علاقمند هستند تا هر چه زودتر با نهایی کردن این قرارداد جهان فوتبال را تکان دهند؛ قراردادی سه ساله با دستمزد سالیانه 30 میلیون یورو به علاوه پاداش هایی که هنوز مبالغشان مشخص نشده است.

پاریسی ها به همین زودی در حال ترتیب دادن مراسم استقبالی باشگوه از مسی هستند، هر چند که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ممکن نیست که مانند استقبال از نیمار مراسمی زیر برج ایفل ترتیب داد، اما مدیران PSG در حال برنامه ریزی برای مراسمی در پارک دو پرنس هستند و البته که چراغ های ایفل نیز به افتخار ستاره آرژانتینی به رنگ های آبی و سفید درخواهد آمد.

اکنون دیگر دوران بارسلونا تمام شده است و بلوگرانا به گذشته تعلق دارد. پاریس و جشن بی کرانش چشم انتظار ستاره آرژانتنی هستند؛ پس عجله کن مسی!

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار