سرهمگ کریمی خبرداد؛
تابناک سمنان: سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف یک دستگاه کامیون حامل مواد افیونی و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 09 August 2021

بازداشت عاملان تیراندازی در شاهرود | ایران آنلاین

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۳ کیلوگرم مواد افیونی در ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از انتقال و جابه‌جایی محموله مواد مخدر از محور مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های تخصصی و فنی پلیس مشخص شد که شخصی با یک دستگاه کامیون قصد جابه‌جایی محموله از استان کرمان به استان گلستان را دارد.

سرهنگ علی کریمی از انجام هماهنگی‌های لازم در این راستا خبر داد و افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس، محور‌های عبوری شهرستان شاهرود را مورد کنترل محسوس و نامحسوس خود قرار دادند.

سرهنگ کریمی همچنین در پایان با اشاره به اینکه مأموران انتظامی روز گذشته کامیون موردنظر را در یکی از محور‌های کویری شهرستان شاهرود توقیف و ۱۸ کیلوگرم حشیش و پنج کیلوگرم تریاک را از آن کشف کردند.خاطرنشان کرد: یک نفر نیز در این راستا دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار