جمعی از فرماندهان و معاونان سپاه استان سمنان از نمایندگان قدیم و جدید، ولی فقیه در استان سمنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 09 August 2021


به گزارش  تابناک سمنان  حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار با فرماندهان سپاه استان سمنان، سپاه را بازوی نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه دانست و گفت: هدایت، حمایت و نظارت بر امور فرهنگی و پیگیری معیشت مردم از مهم‌ترین وظایف و دغدغه‌های نماینده، ولی فقیه در استان است.

او با اشاره به سخن رهبری مبنی بر تکیه بر جوانان و امید به آینده افزود: ارتباط با جوانان و ضرورت جذب این افراد باید در استان نهادینه شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: مدیران استان به صورت مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم و جذب جوانان در امور تربیتی و فرهنگی رباشند.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان با توجه به آغاز بکار دولت سیزدهم گفت: باید متحدتر از گذشته دولت جدید را یاری کرده تا موانع و مشکلات از سر راه برداشته شود.

او ضمن ابراز قدردانی از آیت الله شاهچراغی و خدمات ارزشمند وی و تبریک به حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده جدید، ولی فقیه در استان گفت: موضوعات اقتصادی، تربیتی و عقیدتی از مهم‌ترین مباحث در حوزه ارتباطی سپاه و ائمه جمعه نیز است.

فرماندهان سپاه استان نیز هم چنین با حضور در مسجد عابدینیه سمنان با آیت الله شاهچراغی دیدار و گفتگو و از زحمات ۴۲ ساله وی قدردانی کردند.

آیت الله شاهچراغی همچنین در این دیدار بر ضرورت حمایت‌های بیش از پیش از حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده جدید، ولی فقیه در استان تاکید و وی را یک روحانی انقلابی، مدیر و پیگیر یاد کرد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار