فرماندار دامغان گفت: خروج دامغان از شرایط حاد کرونایی نیازمند همکاری عموم مردم و جامعه در رعایت حداکثری دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۹۸۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 08 August 2021
 
فرماندار: همراهی مردم تنها راه خروج دامغان از شرایط حاد کرونایی است

 

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی بندرآبادی  افزود: مطابق آمارهای موجود، شهرستان دامغان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد و تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی، همدلی و همکاری عموم مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات است. 

وی ادامه داد: بدون شک با رعایت نکته‌های بهداشتی، می‌توان شاهد کاهش روند ابتلا و شیوع کرونا در سطح شهرستان باشیم و این امر یقینا با تعامل هرچه بیشتر میان مردم و دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود. 

بندرآبادی اضافه کرد: عادی انگاری موجود در جامعه امری نگران کننده است که انتظار داریم تا مردم با رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی فردی و جمعی، به کادر درمان در مهار شیوع کرونا کمک کنند. 

وی ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا، گفت: تشدید نظارت‌ و بازرسی ها در شهرستان دامغان به منظور الزام در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تاکید بر پرهیز از تجمعات و دورهمی ها در بوستان ها و اماکن گردشگری و تفریحی در شهرستان از مصوبات ستاد مدیریت کرونا در دامغان است. 

بندرآبادی اظهار داشت: مسدود کردن خیابان‌های اصلی شهر حدفاصل میدان امام(ره) تا میدان شهدا به منظور کاهش تردد در هسته مرکزی شهر و اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۹ الی ۲۲ توسط نیروی انتظامی شهرستان با همکاری شهرداری دامغان در حال انجام است. 

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، کلیه مراکز آموزشی، زبانسراها و آرامستان‌ها، اماکن مذهبی، مساجد و تکایا و برپایی هرگونه تجمعات و برگزاری مراسم های ملی و مذهبی، در وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است و قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد نیز با جدیت در کلیه معابر شهر دامغان برقرار است و نیروی انتظامی شهرستان نسبت به کنترل و اعمال قانون اقدام لازم را به عمل می‌آورد.

فرماندار دامغان تصریح کرد: بنابه تصمیم ستاد مدیریت کرونا دامغان مقرر شد نیروی انتظامی شهرستان، ضمن استقرار در مبادی شهر دامغان نسبت به انجام کنترل های دقیق و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به داخل محدوده شهری دامغان اقدام کند.

اکنون در استان سمنان شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز تیره، شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سرخه و مهدیشهر نارنجی و شهرستان‌های میامی و آرادان زرد کرونایی هستند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار