تصور استخدام فوق ستاره آرژانتینی
هواداران فوتبال در کشور آرژانتین، با عکس های ادیت شده از لیونل مسی، او را در پیراهن تیم مورد علاقه خود تصور کردند.
کد خبر: ۹۸۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 08 August 2021

به گزارش  تابناک سمنان  پس از اعلام خروج لیونل مسی از بارسلونا، باشگاه های زیادی در دنیای فوتبال آرزوی داشتن فوق ستاره آرژانتینی را در سر دارند و این بحث میان تیم های زادگاه مسی، جالب توجه تر است. طرفداران نیولز اولد بویز، بوکاجونیورز، ریورپلاته، ریسینگ کلاب، جیمناسیا لاپلاتا امیدوار هستند تا لیونل مسی تیم آنها را پس از جدایی از بارسا انتخاب کند چرا که آنها معتقدند رویا، هیچ هزینه ای ندارد.


چند ساعت پس از تأیید خروج لیونل مسی از بارسلونا آن هم پس از 21 سال حضور او در نیوکمپ، هواداران آرژانتینی و باشگاه های لیگ حرفه ای این کشور، از ورود احتمالی این فوق ستارخ به این تیم هایشان هیجان زده شده اند. عبارت "خوش آمدید لئو" در عرض چند دقیقه به موضوعی پرطرفدار در توییتر تبدیل شد با این امید که مسی تصمیم بگیرد فصل آینده را در کشورش بازی کند.

 


بیانیه جدایی مسی که توسط باشگاه کاتالانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، سراسر جهان را در بهت و حیرت فرو برد. طبق سند رسمی، خروج مسی در نتیجه "موانع اقتصادی و ساختاری" ایجاد شده توسط لالیگا برای تمدید قرارداد رخ می دهد. بنابراین، هر یک از هواداران تیم های آرژانتینی شروع به رویاپردازی برای پیوستن مسی به تیم مورد علاقه خود کردند.

تبلیغات

این تازه خوشمزه عطاویچ رو همین الان با 40 هزار تومن تخفیف بخر!

 

این تازه خوشمزه عطاویچ رو همین الان با 40 هزار تومن تخفیف بخر!

این تازه خوشمزه عطاویچ رو همین الان با 40 هزار تومن تخفیف بخر!

این تازه خوشمزه عطاویچ رو همین الان با 40 هزار تومن تخفیف بخر!

 

 


خروج مسی از بارسلونا شبکه های اجتماعی را متحول کرد، زیرا دارنده شش توپ طلای فوتبال جهان هنوز باشگاهی را که فصل آینده خود انتخاب نکرده است. در حقیقت تا چهارشنبه آتی او از تعطیلات طولانی مدتش با دوستان و خانواده خود در ایبیزا، لذت می برد.

 


در مواجهه با سناریوی احتمالی بازگشت مسی به آرژانتین، طرفداران بوکاجونیورز، ریورپلاته، ریسینگ کلاب، نیولز اولد بویز، جیمناسیا لاپلاتا، استودیانتس و... این امید را در دل خود زنده نگه می دارند که مسی تصمیم بگیرد به فوتبال آرژانتین بازگردد و لباس تیم مورد علاقه آنها را بر تن کند.

 


"رویا به حقیقت پیوست. لیونل مسی بازیکن جدید نیولز اولد بویز است. به خانه خوش آمدید." این متن هایی است که طرفداران نیولز اولد بویز با عکس های ادیت شده از مسی در پیراهن تیمشان منتشر کرده اند. طرفداران سایر تیم های نیز عکس های فتوشاپ شده از مسی را با لباس تیم مورد علاقه خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

 


لیونل مسی اکنون بازیکن آزاد است و می تواند مقصد بعدی خود را انتخاب کند. طرفداران جیمناسیا لاپلاتا که دیگو مارادونا را به عنوان مربی خود انتخاب کرده بودند، امیدوارند که مسی به دلیل آخرین حضور دیگو در این تیم، راهی آنجا شود. به هر حال تمام دنیا منتظر اعلام تیم جدید مسی است و باید دید او پس از سالها، پیراهن چه تیم دیگری جز بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار