مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان:
فلاح گفت: برگزاری آیین‌های نکوداشت مفاخر از اصیل‌ترین و مهمترین فعالیت‌های فرهنگی استان است و امسال هر شهرستان یک نکوداشت مفاخر برنامه‌ریزی کند.
کد خبر: ۹۸۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 04 August 2021
امسال هر شهرستان استان سمنان یک نکوداشت مفاخر درنظر بگیرد
 
به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان در نشست انجمن مفاخر فرهنگی استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری این گونه برنامه‌ها باید در اولویت فعالیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

او با بیان اینکه سایر برنامه‌های فرهنگی باید در مراحل بعدی باشد ادامه داد: نکوداشت مفاخر فعالیت فرهنگی بسیار مهم، ماندگار، مهم و زیربنایی در عرصه فرهنگ تلقی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان از روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلانی شهرستان‌ها که به صورت وبیاری در این نشست حضور داشتند خواست تا توجه بیشتری به تجلیل از مفاخر داده و این حوزه را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

فلاح با تاکید بر اینکه تجلیل از مفاخر ار برنامه‌های فرهنگی اولویت دار در سال ۱۴۰۰ است گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته برای هر شهرستان در این استان امسال برگزاری یک نکوداشت استانی پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه برگزاری کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی را فعالیتی موفق و ماندگار دانست و گفت: برگزاری این کنگره برکات فراوانی داشت و این کنگره به شکلی بسیار خوب و پرمحتوا برگزار شد.

فلاح، چاپ ۵۳ جلد کتاب در قالب ۱۵ عنوان را از برکات این کنگره دانست و خطاب به روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان سمنان اظهار داشت: برگزاری هر کنگره و نکوداشت نیازمند ملزوماتی است که انتخاب دبیران اجرایی و علمی از مهمترین این عوامل است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار