نمایشگاه سفال «گنج» از آثار منتخب ۳۰ بانوی هنرمند سفالگر سمنان به صورت مجازی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان روز سه شنبه گشایش یافت.
کد خبر: ۹۸۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 04 August 2021

آثار برگزیده سفال بانوان سمنان با عنوان «گنج» نمایشگاهی شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان نمایشگاه سفال گنج به مدت یک ماه در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دائر است.

در این نمایشگاه آثار برگزیده بانوان هنرمند سفالگر سمنان به صورت مجازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مواقع لازم برخی از مسوولان نیز می‌توانند بازدید حضوری داشته باشند.

انجمن سفال سمنان در اقدامی ابتکاری برگزاری نمایشگاه‌های سفال بانوان سفالگر سمنان را از مدت‌ها قبل در سمنان به صورت مجازی با عنوان «یادآوری» برپا کرد و آثار منتخب نمایشگاه‌های برپا شده در نمایشگاه گنج در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بازدید از نمایشگاه گنج با خسرو به آیین رییس انجمن سفال سمنان و برخی از هنرمندان و دست اندرکاران گفتگو و از تلاش‌ها و فعالیت‌های آنان در توسعه هنر سفال و سفالگری در این منطقه تمجید کرد.

طبق برنامه تاکنون ۱۴ نمایشگاه سفال بانوان سمنان از ۳۰ نمایشگاه برپا شده است و در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان نیز نمایشگاهی از این آثار منتخب نیز برای بازدید سیدعباس صالحی در نگارخانه سیمرغ برپا شد.

دوستداران هنر سفال می‌توانند از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از این نمایشگاه به صورت مجازی دیدن کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار