بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، علی خیرالدین استاد ممتاز دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان در جمع ۱۷ عضو هیات علمی برتر کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 04 August 2021
دانشمند سمنانی جزو ۱۷ استاد برتر کشور تقدیر شد

به گزارش تابناک سمنان  آیین نکوداشت اعضای هیأت علمی نمونه کشوری در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ عصر سه‌شنبه ۱۲ مرداد با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد.

وزارت علوم اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور را بر اساس فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، اجرایی و فرهنگی اجتماعی مورد ارزیابی قرار داده است و در نهایت ۱۷ عضو هیات علمی از دانشگاه‌های مختلف کشور توانستند امتیازات لازم را بر اساس معیار‌های مشخص شده به دست آورند.

خیرالدین از استادان برجسته دانشگاه سمنان و تنها استاد ممتاز این استان است که بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس در آموزش عالی را داراست.

وی دارای بیش از ۲۰ دانش‌آموخته دکتری تخصصی، و ده‌ها دانش‌آموخته کارشناسی ارشد پس از ارتقاء به مرتبه استادی است و در مجموع دارای بیش از ۱۲ کتاب تألیفی، بیش از ۵۰۰ مقاله ISI و علمی -پژوهشی و چندین طرح بین المللی و ملی و ثبت اختراع است.

انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر سازمان نظام‌مهندسی کشور، رئیس نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور، مؤلف کتاب برگزیده استان، سخنران کلیدی در بیش از ۱۵ کنفرانس ملی و بین المللی، عضویت در مجامع علمی بین المللی و کمیته‌ها و قطب‌های علمی از دیگر افتخارات درخشان خیرالدین است.

وی در تدوین و بازنگری آیین نامه بتن ایران نیز که به تازگی منتشر شده، به عنوان عضو کمیته فنی همکاری داشت.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار