کد خبر: ۹۸۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 04 August 2021
استون مارتین والکری
 

به گزارش تابناک سمنان استون مارتین خودروی والکری را ابتدا در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد اما متاسفانه این خودرو هنوز وارد مرحله‌ی تولید نشده است. با این حال، قرار است که خودروی والکری در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. همچنین شرکت انگلیسی استون مارتین در نظر دارد تا از محصول جدیدی در همایش پبل بیچ کنکورز دلیگانس رونمایی کند و به‌نظر می‌رسد که این محصول همان والکری رودستر خواهد بود.

استون مارتین به‌تازگی تیزر جدیدی را منتشر کرده که در آن خودرویی شبیه به والکری به نمایش درآمده است. از آنجایی که صندلی‌های عقب این خودرو از شیشه‌ی جلوی آن بالاتر آمده‌اند، به‌نظر با خودرویی بدون سقف روبه‌رو هستیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که این خودرو از درب‌های پروانه‌ای بهره خواهد برد.

 

استون مارتین والکری

 

به گزارش تابناک سمنان استون مارتین اطلاعات زیادی را در مورد نسخه‌ی جدید والکری منتشر نکرده اما انتظار می‌رود که این محصول، قدرتی مشابه نسخه‌ی سقف‌دار والکری داشته باشد. والکری از موتور هایبریدی و ۶٫۵ لیتری V12 با توان ۱٫۱۶۰ اسب بخار (۸۶۵ کیلووات) و گشتاور ۶۶۴ پوندفیت (۹۰۰ نیوتون‌متر) استفاده می‌کند. به‌گفته‌ی استون مارتین، این ابرخودرو شتاب ۶۰ مایل (۹۶ کیلومتر) را در ۲٫۵ ثانیه طی خواهد کرد.

متاسفانه مراحل توسعه‌ی خودروی والکری با مشکلات زیادی مانند مسائل مربوط به پیشرانه روبه‌رو بوده است. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که این مشکلات رو به پایان بوده و خودروی والکری به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. قرار است که تعداد ۱۵۰ خودروی والکری به تولید برسد اما هنوز مشخص نیست که آیا این تعداد شامل نسخه‌ی بدون سقف آن خواهد شد یا خیر. جزئیات بیشتر این خودرو در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار