شرکت کونامی (Konami) ساعاتی پیش اعلام کرد که جانشین بازی PES یعنی eFootball در زمان عرضه اساساََ یک دمو خواهد بود و محتویات زیادی را ارائه نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۸۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 03 August 2021
eFootball

 

به گزارش تابناک سمنان حساب کاربری توییتر eFootball تصمیم گرفت که یک رویداد پرسش و پاسخ برگزار کند و به سوالات طرفداران پاسخ دهد. یکی از طرفداران این سوال را مطرح کرد که آیا بازی eFootball در زمان عرضه اساساََ یک دمو خواهد بود. حساب کاربری مذکور در پاسخ گفت:

از خیلی جهات، بله. ما می‌خواهیم مردم در سریع‌ترین زمان ممکن به eFootball دسترسی داشته باشند، بنابراین تصمیم گرفتیم بازی را با تیم‌ها و حالت‌های محدود منتشر کنیم.

eFootball شامل کراس-پلی تمام عیار نیز خواهد شد که از زمستان امسال در دسترس قرار می‌گیرد. از طرفی، بازی‌بازان این توانایی را خواهند داشت که با دوستان خود بر روی پلتفرم‌های مختلف بازی کنند، اگرچه دارندگان نسخه‌ی موبایلی باید یک کنترلر را به موبایل خود متصل کنند.

به طور حتم، این یک تغییر مسیر بسیار بزرگ برای فرنچایز محبوب PES به شمار می‌رود. به غیر از تغییر نام و نحوه عرضه‌ی بازی، کونامی اعلام کرده که برای eFootball از موتور گرافیکی FOX استفاده نکرده است و این نسخه از آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) بهره می‌برد. تیم سازنده در بیانیه‌ای متذکر شد که تمامی نسخه‌های بازی، از نسل جدید گرفته تا موبایل، عملکردی مشابه خواهند داشت و به عبارتی eFootball جایگزینی برای عنوان به شدت محبوب PES Mobile خواهد بود.

بر اساس گفت و گوی تولیدکننده‌ی سری، سیتارو کیمورا (Seitaro Kimura)، بازی eFootball قصد دارد رویکردی “پلتفرم-محور” داشته باشد و از طریق به‌روزرسانی‌های مختلف، گسترش و بهبود پیدا کند. شما دیگر شاهد نسخه‌های پولی این سری نخواهید بود و به جای آن، در هر فصل به‌روزرسانی‌های رایگان متعددی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

eFootball در پاییز امسال برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، iOS و Android عرضه خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار