کد خبر: ۹۸۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 02 August 2021
 

همانطور که می‌دانید، بازی Cyberpunk 2077 از زمان عرضه‌ی خود تاکنون با مشکلات متعددی مواجه بوده است. با این همه، برخی از بازی‌بازان جزئیاتی بسیار ریز و دقیق را در این بازی کشف کرده‌اند که به خوبی نشان از دقت توسعه دهندگان و ایده‌آل‌های سطح بالای آنان برای توسعه‌ی این عنوان داشته است.

یک انتشار ضعیف، پر از خطا و مشکل، باگ‌های متعدد و دروغ‌های سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) باعث شد تا نکات مثبت بازی Cyberpunk 2077نیز به چشم نیایند و همین مورد باعث شد تا این عنوان ضربات سنگینی بخورد. یکی از نکات مثبت این بازی، توجه زیاد سازندگان به جزئیات محیط‌ها و رفتارهای مختلف جهان بازی است که به خوبی نشان می‌دهد که سی دی پراجکت رد و توسعه دهندگانش ایده‌آل‌های بزرگ و بلندپروازانه‌ای برای Cyberpunk 2077 داشته‌اند.

در حقیقت باید گفت که بازی Cyberpunk 2077 مجموعه‌ای از ایده‌هایی شگفت انگیز است که متاسفانه اجرای آن‌ها اصلا خوب نبوده، اما با این همه، توجه به جزئیات بسیار دقیق و ظریف در این عنوان به خوبی ثابت می‌کند که احتمالا تیم توسعه و یا مدیریت استودیو برای انتشار این عنوان کمی بیش از حد عجله داشته است. با این وجود، پس از گذشت ماه‌ها از انتشار بازی، همچنان بخش‌هایی از اینترنت و فضای مجازی را Cyberpunk 2077 و تا حدودی اخبار آن گرفته است.

 

 

اینطور که به نظر می‌رسد، هنوز هم بسیاری از بازی‌بازان مشغول تجربه‌ی این عنوان هستند و از جزئیات زیاد آن فیلم‌هایی تهیه می‌کنند که نشان از وسواس و دقت بالای توسعه دهندگان در ساخت این بازی دارند.

اخیرا در وبسایت رددیت (Reddit)، یکی از بازی‌بازان و طرفداران این عنوان، یکی از این جزئیات زیاد بازی را کشف و به اشتراک گذاشته است. این پست وی به سرعت به بالای صفحه‌ی رددیت مرتبط با بازی منتقل شد و هم اکنون بسیاری از طرفداران و یا مخالفان این بازی در آن مشغول بحث و جدل با همدیگر بر سر این عنوان هستند.

البته این جزئیات مورد بحث خیلی بزرگ و بااهمیت نیست و بالعکس تا حدودی هم کوچک و غیر مهم است، اما بدون شک به وضوح نشان می‌دهد که توسعه دهندگان این عنوان در استودیوی سی دی پراجکت رد زمان قابل توجهی را برای بهبود و شگفت انگیزتر کردن جنبه‌های مختلف بازی قرار داده‌اند. در ادامه‌ی متن می‌توانید فیلم این پست را مشاهده کنید که در حقیقت اثر سقوط پوکه‌های گلوله‌های سلاح را بر روی زمین و سر خوردن کاملا طبیعی آن‌ها را نشان می‌دهد.

 

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون از طریق گوگل استدیا، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقمندان است. همچنین بر روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس نیز از طریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس است، اما نسخه‌های کاملا نسل بعدی این عنوان در حال حاضر قرار است تا در طی اواخر امسال منتشر شوند.

بسیاری امیدوارند که انتشار نسخه‌های نسل نهمی این بازی باعث رونق و بازگشت دوباره‌ی بازی شود. واضح است که این بازی و پتانسیل‌های بالای آن هرگز به خوبی بر روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌بکس وان به خوبی اجرا نمی‌شود. با این حال، بسیاری از طرفداران و بازی‌بازان امیدوارند تا با تجربه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی این بازی بر روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس، یک تجربه‌ی کاملا موفق و جدید را از بازی داشته باشند. 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار