همان‌ طور که در جریان هستید، چندی پیش یک به‌روزرسانی توسط سونی برای کنسول پلی‌‌استیشن ۵ در دسترس قرار گرفت و تغییراتی در درایور SSD آن رخ داد. حال به نظر می‌رسد که دارندگان این کنسول چندان از تغییرات اعمال شده رضایت ندارند.
کد خبر: ۹۸۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ 31 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سونی در روزهای گذشته از انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای پلی‌استیشن ۵ خبر داده بود که اکنون در دسترس دارندگان این کنسول قرار دارد. با اعمال این به‌روزرسانی، متوجه می‌شوید که تغییراتی در درایور SSD به وجود می‌آید و کنسولتان در واقع نوعی از آن به تحت عنوان M.2 را پشتیبانی خواهد کرد. این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از هواداران از ابتدای انتشار پلی‌استیشن ۵ از سونی درخواست داشتند.

اگر سری به توییتر بزنید، متوجه می‌شوید که این به‌روزرسانی مطابق انتظارات پیش نرفته است. دارندگان پلی‌استیشن ۵ از تغییرات به وجود آمده در درایو SSD رضایت ندارند و می‌گویند که کنسول و عناوین مورد نظرشان را تحت تاثیر قرار داده است. آن‌ها همچنین به دنبال راهی برای افزایش حافظه‌ی دستگاه خود از این طریق هستند که متاسفانه هنوز رخ نداده است.

این در حالی است که به گفته‌ی اعضای شرکت سونی، تلاش فراوانی برای ساخت و عرضه‌ی این به‌روزرسانی شده بود. در حال حاضر، بازی‌بازان در حال انتقاد از تغییر ذکر شده در صفحه رسمی این شرکت در توییتر هستند و باید دید که سونی چه پاسخی به آن‌ها خواهد داد. با توجه به این که پلی‌استیشن ۵ در رقابت تنگاتنگی با کنسول‌های جدید ایکس‎‌باکس یعنی ایکس‌باکس سری ایکس و اس است، پیش‌بینی می‌شود که اعضای سازنده‌ی آن برای جلب رضایت مجدد هواداران، اقدامات تازه‌ای را در نظر بگیرند. پشتیبانی بهتر از درایو SSD و رفع مشکلات آن از جمله مواردی است که سونی می‌تواند در دستور کار قرار دهد.

مشکل اصلی آن جا است که درایوهای SSD سازگار با پلی‌استیشن ۵ باید مشخصات خاصی داشته باشند و پیدا کردن چنین درایوهایی بسیار سخت است. این درایوها باید هیت‌سینک (خنک‌کننده) داشته باشند، در اندازه مشخصی باشند و حتی قطر آن‌ها نیز مهم است. جدای از این موارد، قیمت بالا نیز مشکل‌ساز می‌شود. همچنین شما باید درایوی را خریداری کنید که سرعتی مشخص داشته باشد.

به محض دریافت اخبار بیشتر پیرامون شرکت سونی و کنسول‌ پلی‌استیشن ۵، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. در پایان می‌توانید بهترین درایوهای SSD این کنسول را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار