دبیر نذرواره گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی گفت: ۳۷ میلیارد ریال دام در قالب این طرح در کشور ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۸۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 31 July 2021

۳۷ میلیارد ریال دام ذبح‌شده در طرح نذرواره کشور بین نیازمندان توزیع شد

 

به گزارش تابناک سمنان  محمد قوسی  افزود: طرح عظیم نذرواره گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی با ذبح یکهزار و ۸۵۰ راس دام برای نخستین بار توسط گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در ۵۰ شهر کشور به اجرادرآمد.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان از نخستین عملکرد گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی خبر داد و گفت: این گروه با مشارکت خیر گرانقدر ابراهیم امیرآبادیان در ۵۰ شهر کشور بیش از ۱۸۵۰ راس دام را ذبح و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه امیرآبادیان ۵۰۰ راس دام به صورت تشویقی در اختیار ۵۰‌ شهر از نقاط مختلف ایران قرار داد، خاطرنشان کرد: مشارکت این خیر به ۱۰ میلیارد ریال رسید.

دبیر نذرواره گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی گفت: در این طرح هیات های مذهبی، مراکز نیکوکاری سراسر کشور با خرید دام از نذورات مردمی و سهمیه تشویقی خیر به نام استان سمنان امیرآبادیان این طرح را در سراسر کشور در سال جاری کلید زدند.

امیرآبادیان، ملقب به ابراهیم قربانگاه‌های ایران و مبدع طرح قربانگاه بیش از پنج سال است علاوه بر اینکه خود سالانه صدها قربانی را تقدیم خانواده‌های نیازمند می‌کند، همزمان با عید سعید قربان مردم نیکوکار در سراسر ایران را به این امر خیر دعوت می‌کند.

این طرح با هدف کمک به معیشت نیازمندان از طریق اهدای گوشت قربانی و همچنین پرداخت کمک‌های نقدی و نذورات به اجرا در می‌آید.

خاستگاه این طرح ابتدا از امیریه دامغان در استان سمنان آغاز شد و اکنون به سراسر کشور گسترش یافته است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار