رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : ۳۷۴ بیمارکرونایی امسال تا پایان تیرماه از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از خدمات بستری استفاده کردند.
کد خبر: ۹۸۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 28 July 2021

اورژانس شاهرود به ۳۷۴ بیمار کرونایی خدمات‌رسانی کرد

 

به گزارش تابناک سمنان فرحناز جان محمدی فزود: تیرماه امسال ۸۷ بیمار کرونایی از خدمات اورژانس ۱۱۵ شاهرود استفاده کردند که از این تعداد ۶۰ نفر بستری شدند.

وی  با بیان  اینکه امسال تا پایان تیرماه ۲۷ هزار ۲۵۳ تماس تلفنی با این مرکز گرفته شد، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس شاهرود هفت هزار و ۱۲۸ ماموریت را در این مدت انجام دادند.

وی تاکید کرد: بالگرد اورژانس هوایی شاهرود با تیم کارشناسی مجرب نیز در این مدت ۳۰ سورتی پرواز برای انتقال مصدومان حوادث و بیماران به مراکز درمانی این شهرستان انجام داد.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی اورژانس شاهرود ۸۱۴ مصدوم و مجروح از ۶۴۸ تصادف شهری را به مراکز درمانی انتقال داد، اظهار داشت: کارشناسان پس از انجام اقدام های نخستین ضروری برای ادامه روند درمان، مصدومان را با آمبولانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

جان محمدی با بیان اینکه کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شاهرود با حضور به موقع در صحنه ۳۹۳ حادثه جاده ای در این شهرستان خدمات ارزنده ای را به ثبت رساندند، ابراز داشت: در این مدت ۷۱۲ نفر از مصدومان این حوادث از خدمات اورژانس بهره مند شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده‌ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می کند. 

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار