مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برق مجموع هفت بانک و دستگاه اجرایی استان به دلیل قرارگیری در ردیف مشترکان پر مصرف و بی‌توجهی به مدیریت مصرف قطع شد.
کد خبر: ۹۸۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 27 July 2021
 
به گزارش تابناک سمنان سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: از مجموع این قطعی‌ها به دلیل پر مصرفی برق، ۶ مورد مربوط به بانک و یک مورد مربوط به دستگاه اجرایی است.

وی ادامه داد: از زمان گرم شدن هوا، اخطارهای متعددی به برخی دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و بانک ها، مبنی بر کاهش مصرف برق ارائه شده، اما عدم توجه به این مهم، باعث شد تا برق تعدادی از ساختمان های اداری قطع شود و روند قطع برق ارگان‌های پرمصرف در روزهای آینده ادامه دارد.

وی تاکید کرد: سازمان‌ها و نهادهای اداری باید در ساعات اداری ۵۰ درصد به نسبت سال گذشته کاهش مصرف داشته باشند و بعد از اتمام ساعت اداری، باید مصارف خود را به ۱۰ درصد رسانده و در مجموع ۹۰ درصد کاهش مصرف را به انجام برسانند.

موسوی زاده با اشاره به این که ادارات باید نقش الگویی را برای مردم داشته باشند، تصریح کرد: تعدادی از دستگاه های اجرایی علاوه بر این که در ساعات اداری، ۵۰ درصد کاهش مصرف برق نداشته اند، بلکه میانگین ۲۰ درصد نیز بیش از ۵۰ درصد مورد اشاره، افزایش مصرف داشته باشند، به ناچار برق آنها قطع می‌شود.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی به مولّد برق اضطراری مجهز هستند و از آنها انتظار می‌رود به منظور کاهش مصرف برق و پیشگیری از قطع برق اشتراک‌های عمومی، از حدود ساعت ۱۱ دیزل های مستقر را در مدار تولید قرار داده و با صنعت برق استان همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته، مصرف برق افزایش ۱۸ تا ۲۰ درصدی داشته و عواملی مانند گرمای شدید، خشکسالی و استفاده از رمز ارز غیرمجاز، در این زمینه تاثیرگذار است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار