نوید دانایی خبرداد؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۳۰ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 26 July 2021

فوت 262 بیمار کرونایی در استان سمنان/ آغاز روند کاهشی بیماران مبتلا به  کرونا و آنفولانزا | خبرگزاری ایلنا

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 31 هزار و 82مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته از سوم لغایت امروز چهارم مردادماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سی‌ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به‌این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به هفت هزار و 247 نفر رسیده است.

دانایی بیان کرد: یک روز پیش از این نیز 38 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین با بیان شناسایی 23 هزار و 835 بیمار نیز به صورت سرپایی افزود: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 6203 نفر رسید.
وی در پایان یادآوری کرد: از 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه سه شهرستان در شرایط قرمز کرونایی، یک شهرستان در شرایط نارنجی و دو شهرستان نیز در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار