مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود گفت: سومین جشنواره طرح و فیلمنامه کوتاه یادمان "سید داود میرباقری" در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 26 July 2021
 
به گزارش تابناک سمنان مجتبی فیروز آبادی مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود گفت: این جشنواره در ۲ بخش آزاد و موضوعی است که بخش موضوعی عنوان‌های غدیر، مهدویت و امر به معروف و نهی از منکر را در بر می‌گیرد.

او با بیان اینکه افراد بومی استان سمنان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، ادامه داد: هر شرکت کننده مجاز به ارسال سه اثر در جشنواره است.

به گفته فیروز آبادی، آثار نباید در دوره‌های قبلی شرکت داده شده و پیش از این به صورت فیلم تولید شده باشند.

مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود گفت: آثار باید دستکم در یک صفحه به صورت تایپ شده با فرمت PDF همراه فرم شرکت در جشنواره به نشانی اینترنتی " shahrood.iycs@gmail.com" ارسال شود.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه نفر برتر این جشنواره جایزه نقدی یک میلیون تومانی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر، نفر دوم ۷۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۵۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر دریافت می‌کنند، تاکید کرد: در بخش موضوعی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود به برگزیده هر موضوع ۵۰۰ هزار تومان و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوان شاهرود با بیان اینکه آثار باید تا ۱۱ شهریور ماه امسال ارسال شود گفت: اختتامیه این جشنواره یکشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۸ در سرسرای بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برپا خواهد شد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار