نوید دانایی خبرداد؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به افزایش قابل توجه آمار‌های مربوط به موارد ابتلاء و بستری بیماران کووید ۱۹ در استان، نسبت به تشدید وخامت وضعیت کرونا طی روز‌های آینده هشدار داد.
کد خبر: ۹۸۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 24 July 2021

دمای هوا ربطی به انتقال کرونا ندارد/ تکذیب رعایت فاصله ۸ متری در هوای سرد/  تهران در وضعیت قرمز | ایران آنلاین

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره با وضعیت پرخطر و نگران‌کننده خیزش موج پنجم کرونا در این استان گفت: محدودیت‌های کرونایی باید در شهرستان‌های قرمز استان سمنان به منظور کنترل و کاهش شیوع کرونا تشدید شود.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران نیازمند بستری در بیمارستان‌های این استان، خاطرنشان کرد: همه مراکز درمانی سراسر استان در حالت آماده باشد کامل قرار دارند.

نوید دانایی با بیان اینکه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط کرونا، سمنان را در وضعیت قرمز کرونایی قرار داده است، از شیوع گونه‌های جهش یافته کروناویروس، خصوصا گونه هندی موسوم به دلتا، ابراز نگرانی کرد.

دانایی خواستار همکاری بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در مقابله با موج پنجم کرونا شد و ادامه داد: لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نظارت بیشتری بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و اماکن پر تردد داشته باشند.

وی از مردم خواست نسبت به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری درون و برون‌شهری، خودداری از برگزاری دورهمی و میهمانی و امتناع از شرکت در جلسات گروهی به ویژه در فضا‌های سربسته جدیت بیشتری از خود نشان دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: از ۶ شهرستانی که در زیرمجموعه علوم پزشکی سمنان قرار دارند ۴ شهرستان سمنان، مهدی‌شهر، گرمسار و دامغان در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان سرخه و آرادان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار