در جریان رویداد EA Play Live 2021، از بازسازی تمام عیار Dead Space رونمایی شد، اثری که برای مدتی طولانی شایعه‌ی آن را شنیده بودیم.
کد خبر: ۹۸۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 24 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان بازی علمی-تخیلی ترسناک Dead Space برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود، اما حالا مُتیو استودیوز (Motive Studios) بازی را از پایه بازسازی کرده است تا یک تجربه‌ی عمیق‌تر و واقع‌گرایانه‌تر برای بازی‌بازان به ارمغان آید. این بازسازی از آخرین نسخه‌ی موتور گرافیکی فراست‌بایت (Frostbite) بهره خواهد برد و هدف اصلی آن به وجود آوردن کیفیت گرافیکی شگفت‌انگیز و همچنین بهبودهای متعدد در گیم‌پلی است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، برای بازی Dead Space جدید، مُتیو از رویکرد کپ‌کام (Capcom) در قبال ریمیک‌های سری Resident Evil الهام گرفته است، با این تفاوت که بازی اول سری Dead Space پایه‌ای قدرتمند برای این ریبوت خواهد بود.

Dead Space

ما از سال ۲۰۱۳ که استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games)، خالق سری Dead Space، منحل شد، نسخه‌ی جدیدی از این سری ندیدیم، اما حالا یک بازسازی تمام عیار می‌تواند طرفداران را خوشحال کند. مطمئناََ موفقیت این بازی باعث خواهد شد که در آینده نسخه‌‌های دوم و سوم نیز بازسازی شود و یا حتی ادامه‌ای برای این سری ببینیم.

بازی جدید از این سری کیفیت بصری‌ای در سطح بازی‌های امروزی خواهد داشت و به احتمال زیاد شامل مکانیک‌های جدید گیم‌پلی خواهد شد که بر اساس نسخه‌های دوم و سوم طراحی شده‌اند. شرکت کپ‌کام دلیل اصلی رخ دادن بازی جدید از سری Dead Space به حساب می‌آید. در حالی که کپ‌کام در طول این سال‌ها سری ترسناک خود را در سطح کیفی بالایی حفظ کرده است، الکترونیک آرتس فرصتی به بازی ترسناک خود نداد، اما حالا آن‌ها به لطف کپ‌کام الگویی مناسب برای بازی جدید از این سری پیدا کرده‌اند.

Dead Space Remake برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار