کد خبر: ۹۸۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 23 July 2021
کیا اسپورتیج 2022

 

به گزارش تابناک سمنان فروش نسل پنجم خودروهای اسپورتیج در کشور کره جنوبی آغاز شده است و به همین مناسبت، شرکت کیا تصاویری از کراس‌اوور کامپت جدید خود را منتشر کرده است. این خودرو با نام اسپورتیج ۲۰۲۲ از زمان معرفی در ماه ژوئن، به‌لطف طراحی جدید خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و حالا تصاویر نسخه‌ی نسل NQ5 آن منتشر شده است.

تصاویر نسخه‌ی سبزرنگ این خودرو، چرخ‌های ۱۹ اینچی و طراحی دوگانه‌ی آن‌ها را نمایش داده است. فاصله بین محور جلو و محور عقب این خودرو ۲٫۷۵۵ میلی‌متر (۱۰۸٫۴ اینچ ) بوده و ارتفاع آن نیز ۴٫۶۶۰ میلی‌متر (۱۸۳٫۴ اینچ) می‌باشد. قرار است نسخه‌ی کوچک‌تر این خودرو با طراحی مشابه در پاییز سال جاری در اروپا عرضه شود. تصاویر منتشرشده تفاوت چراغ‌های ال ای دی جلو و عقب این نسخه با چراغ‌های معمولی نسخه‌ی دیگر را به نمایش گذاشته است.

کیا اسپورتیج 2022

نسخه‌ی کوچک‌تر اسپورتیج ۲۰۲۲ به نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی مجهز شده و نسخه‌ی دیگر از نمایشگر لمسی کوچک‌تر و دکمه‌های چرخشی و چندین کلید میان‌بر استفاده خواهد کرد. همچنین نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو از نمایشگر تک‌رنگی بهره خواهد برد که بیشتر در خودروهای دهه ۹۰ میلادی مورد استفاده قرار می‌گرفت. تفاوت دیگر نسخه‌ی پیشرفته‌تر در مقایسه با نسخه‌ی پایه در قسمت زیر دریچه‌ی هوا قابل مشاهده است. به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پایه به‌جای سیستم کنترل تهویه هوای خودکار از دکمه‌ی معمولی AC استفاده خواهد کرد. این نسخه از اسپورتیج ۲۰۲۲ تنظیمات کمتری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

کیا اسپورتیج 2022

به اعتقاد بسیاری از افراد، ممکن است که نسخه‌ی اسپارتان اسپورتیج ۲۰۲۲ در تمام کشورها عرضه نشود. بعید است که کیا خودروی کراس‌اوور کامپت جدید خود را با نمایشگر ساده و تک‌رنگ در کشور آمریکا به‌فروش برساند. با این وجود، قیمت نهایی پایین این نسخه می‌تواند عامل مناسبی برای تضمین فروش آن باشد.

نظر شما در مورد خودروی اسپورتیج ۲۰۲۲ چیست؟ آیا کیا این خودرو را به همراه نمایشگر تک‌رنگ در کشور آمریکا عرضه می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار