برخورد قانونی با متخلفان؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: کوتاهی و اهمال کاری برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبار‌های مربوط به اسناد خزانه اسلامی، مصداق بارز ترک فعل است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 21 July 2021

آشناگر استاندار سمنان شد | خبرگزاری ایلنا

 

استاندار سمنان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان سمنان ابراز داشت: بی تفاوتی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات در استان به منزله چشم پوشی از مسئولیت‌های واگذار شده است و با متخلفان در این حوزه به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد:: فرمانداران شهرستان‌های استان سمنان در زمینه جذب اعتبار‌های اسناد خزانه اسلامی در حوزه تحت مدیریت خود، توجه ویژه و لازم را داشته و نسبت به گزارش گیری مستمر در این زمینه از اداره‌های اجرایی شهرستان و رفع نواقص و کوتاهی‌ها اقدام کنند و اقدام‌ها و عملکرد در حوزه جذب اعتبارات، در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

علیرضا آشناگر اضافه کرد: فرمانداری‌های شهرستان‌های سرخه، آرادان، مهدیشهر و سمنان درباره جذب اعتبارات اسناد خزانه اقدامات لازم و فوری را در دستور کار قرار داده و نواقص موجود را برطرف کنند.

آشناگر اظهار داشت: اهمال کاری در خصوص جذب اعتبارات اسناد خزانه توسط برخی دستگاه‌های اجرایی استان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید جذب اعتبارات و پول‌های در نظر گرفته شده برای استان به صورت ویژه به وسیله دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

استاندار سمنان با اشاره به اعتبار تخصیص یافته در بند "ذ" تبصره پنج قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، تصریح کرد: بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان اعتبار در این بند به استان اختصاص داده شده که بر اساس تصمیم شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ۵۰ درصد از این اعتبار برای تحقق سند توسعه شهرستان میامی به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته در استان، تخصیص می‌یابد.

آشناگر بیان کرد: ۵۰ درصد باقیمانده اعتبار تخصیص یافته در بند "ذ" تبصره پنج قانون بودجه ۱۴۰۰، برای جبران خسارت ها، بهبود زیرساخت‌ها و رفع نواقص و محرومیت زدایی، به روستا‌های محروم جنوبی استان اختصاص یافته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان باید در این زمینه اهتمام لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین در پایان با تقدیر از ارائه مطلوب طرح هادی شهر کهن آباد گرمسار توسط مشاور طرح، از تصویب طرح هادی این شهر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار