با فرا رسید عید قربان؛
تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ذبح سه هزار گوسفند برای نیازمندان در استان پیش‌بینی‌شده است، گفت: ۱۱ مرکز در سطح استان آماده دریافت نذورات هستند.
کد خبر: ۹۸۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 21 July 2021

گوشت قربانی توسط 42 مركز نیكوكاری در سمنان توزیع می شود - ایرنا

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان سمنان ضمن بیان اینکه ذبح حدود دو هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند برای عید قربان سال جاری در سطح استان سمنان در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: با مشارکت خیران و نیکوکاران طبق برآورد‌ها این میزان به سه هزار رأس گوسفند خواهد رسید.

وی بابیان اینکه ۱۳۴ مرکز نیکوکاری و ۱۱ مرکز کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت نذورات مردم هستند، ابراز داشت: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در روز عید قربان به کمیته امداد اهدا کنند تا در این روز مبارک به همراه گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شود.

محسن مسعودیان راد ضمن بیان اینکه سال گذشته نیز ذبح یک هزار و ۲۰۰ رأس گوسفند در استان سمنان هدف‌گذاری شده بود، افزود: خوشبختانه با همراهی خیران و مردم نیک دل استان دو هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند ذبح شد.

مسعودیان راد با بیان اینکه ذبح عظیم با رعایت تمام اصول شرعی، بهداشتی و قانونی و مجوز دامپزشکی انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا برای شهر‌های قرمز این ذبح عظیم در کشتارگاه‌ها اجرایی می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار