راه حل جدید برای فروش CR۷؛
یوونتوس به دنبال پیدا کردن راهی برای فروش کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۶ ساله خود است.
کد خبر: ۹۸۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 20 July 2021

به گزارش تابناک سمنان قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس یک سال دیگر تمام می شود و در صورت عدم جدایی این بازیکن در تابستان، مدیران بیانکونری تابستان سال بعد شاهد جدایی رایگان این بازیکن خواهند بود. نشریه اکیپ دو روز پیش خبر از احتمال معاوضه دو باشگاه یوونتوس و پاری سن ژرمن در مورد کریستیانو رونالدو و مائورو ایکاردی داد و حالا ابعاد جدیدی از این انتقال احتمالی منتشر شده است.

 

در واقع به نظر می رسد یوونتوس مصر به انجام این انتقال بوده و به نوعی می خواهد از دست پرداخت حقوق هنگفت ستاره پرتغالی خود راحت شود. شرایط مالی این باشگاه ایتالیایی مانند دیگر تیم های بزرگ بعد از شیوع ویروس کرونا رو به وخامت رفته و پرداخت دستمزد کریستیانو رونالدو در توان این باشگاه نیست.

 

 
 

علیرغم درخشش فوق العاده این ستاره پرتغالی، یوونتوس علیرغم جذب رونالدو نیز در لیگ قهرمانان توفیقی نداشته و حتی در این سه فصل موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی نیز نشده است. حفظ کریستیانو رونالدو در آخرین فصل قرارداد و آنهم با این حقوق سنگین از نظر مدیران بیانکونری منطقی نیست و در صورت امکان، آنها بی میل به صدور مجوز جدایی این ستاره 36 ساله نیستند.

 

تیم هایی چون رئال مادرید یا منچستریونایتد تمایل چندانی به جذب رونالدو نشان ندادند و به نظر می رسد پاری سن ژرمن تنها راه حل موجود در شرایط فعلی محسوب می شود. از طرف دیگر مکس آلگری، سرمربی جدید یوونتوس از دیرباز علاقه زیادی به مائورو ایکاردی داشته و معتقد است این بازیکن می تواند او را در فتح عناوین مهم یاری کند. اما در قرارداد فروش مائوریتو از ایتر به پاری سن ژرمن بندی وجود داشت که شرایط انتقال این بازیکن به تیمی از لیگ ایتالیا را دشوار کرده بود.

 

 

در واقع توافق بر آن بود که صورت تمایل پی اس جی به فروش ایکاردی به تیمی از سری آ، خریدار باید 15 میلیون یورو به اینتر پرداخت کند. اما به نظر می رسد بعد از گذشت دو سال دیگر این بند غیرفعال شده و شرایط یوونتوس برای جذب ایکاردی راحت تر شده است.

 

حضور کریستیانو رونالدو در کنار کیلیان امباپه و نیمار خط حمله پاری سن ژرمن را رویایی خواهد کرد. از طرفی فصل قبل مائوریتسیو پوچتینو نشان داد حداقل در بازی های بزرگ اعتقاد چندانی به مائورو ایکاردی ندارد و به همین دلیل بعید است این سرمربی آرژانتینی نیز مشکلی با فروش مهاجم هموطن خود داشته باشد.

 

مائورو ایکاردی در دوران حضور در اینتر تبحر فراوانی در باز کردن دروازه یوونتوس نشان داده بود و در سال های گذشته همیشه اخباری در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به فوتبال ایتالیا وجود داشت. مائوریتو از همان زمان حضور در سمپدوریا بارها دروازه جیجی بوفون را باز کرده و تبدیل به قاتل یوونتوس شده بود.

 

 

ایکاردی در روزهای حضور در سری آ گرچه در اینتری تضعیف شده بازی می کرد، اما کارنامه درخشانی از خود به جای گاشت و حالا به دنبال تکرار این روند در لیگ ایتالیا است. از طرفی تمایل همسر مائوریتو به زندگی در ایتالیا و البته تمایل خود او به اثبات دوباره قدرت گلزنی اش ممکن است مقدمات انتقال ایکاردی به یوونتوس را فراهم سازد؛ انتقالی که بی تردید با واکنش شدید هواداران اینتر مواجه شده و دربی ایتالیا را جنجالی تر از قبل خواهد کرد.

 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزشه سه
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار