با حضور معاون استانداری صورت گرفت؛
تابناک سمنان: با حضور علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز مرکز تخصصی اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 20 July 2021

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز بیان کرد: راه‌اندازی مرکز تخصصی اشتغال با رصد جامع بازار کار موردنیاز استان، مسیر اشتغال‌زایی ارزان و کم‌هزینه را هموار می‌کند.

وی تصریح کرد: طی تعامل شکل گرفته در بستر این مرکز بین کارآفرینان، مددجویان و کمیته امداد امام خمینی (ره)، می‌تواند ارتقا و توانمندسازی مددجویان را تسریع بخشد.

علیرضا شریفی‌نژاد با بیان اینکه راه‌حل‌ها و راهکاری الکترونیکی در زمینه اشتغال در این مرکز به کار گرفته شده که بسیار ارزشمند است، افزود: این اقدام مهم و راه‌اندازی این مرکز، رصد بازار کار موردنیاز و اشتغال را به معنای کامل مهیا کرده و نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد.

شریفی‌نژاد عنوان کرد: اشتغال‌زایی با کمترین هزینه، یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی مرکز تخصصی اشتغال است که باید در این مسیر توسط دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و صنایع موردحمایت قرار گیرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: این مراکز تخصصی اشتغال، همچون کشور‌های در حال توسعه، در ساختمان‌های کوچک، اما با اهدافی بزرگ در حال فعالیت هستند.

شاه‌حسینی با بیان اینکه خاستگاه اشتغال‌زایی در حال حرکت به سمت یک روند برخط و آنلاین است که امری ارزشمند محسوب می‌شود، تصریح کرد: نیاز است تا کمک‌ها و مساعدت‌های کمیته امداد در زمینه معیشتی به سمت اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی هدایت شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار