شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس ۳ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان موافقت کرد.
کد خبر: ۹۸۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 20 July 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان  گفت: در مقطع کارشناسی پیوسته، مجوز تاسیس رشته مهندسی حرفه‌ای کامپیوتر برای دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و رشته‌های حسابداری و گرافیک برای دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اخذ شد.

وی با اشاره به این که تربیت مهندسان و تکنسین‌های مورد نیاز بازار کار، یکی از وظایف این دانشگاه است، افزود: ۳۹ رشته کاردانی، ۲۱ رشته کارشناسی ناپیوسته و ۴ رشته کارشناسی پیوسته در این دانشگاه تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ی استان سمنان افزود: با اضافه شدن این سه رشته به سبد آموزشی این دانشگاه، تعداد رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به ۶۳ رسیده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت‌های ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاونت آموزشی و دفتر آمایش و گسترش گفت: ۳۰۰۰ نفر دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تحصیل می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار