هشدار سرهنگ فدائیان به کاربران فضای مجازی؛
تابناک سمنان: سرهنگ فدائیان رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری مزاحم اینترنتی خبر داد که با استفاده از بستر اینستاگرام اقدام به توهین ، فحاشی و ایجاد مزاحمت می کرد.
کد خبر: ۹۷۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 19 July 2021
آشنایی با اینستاگرام - همشهری آنلاین
 
 
رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت اینترنتی در فضای مجازی موضوع در دستورکار، کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار داشت شخص ناشناسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به توهین، فحاشی و ایجاد مزاحمت برای وی نموده است؛ با توجه به حساسیت موضوع پرونده مقدماتی تشکیل و در دستورکار کارشناسان قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی، پلیسی و با بررسی ادله‌های موجود گرداننده صفحه اینستاگرامی را مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: طی انجام تحقیقات مقدماتی  متهم منکر هر گونه عمل مجرمانه شده و با ارائه مستندات لب به اعتراف گشود و بیان داشت به منظور انتقام از شاکی صفحه اینستاگرام را ایجاد کرده و این عمل مجرمانه را انجام داده است و درنهایت پرونده تکمیل و به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ فدائیان  همچنین به کاربران هشدار داد: فضای مجازی محل مناسبی برای بیان مشکلات و اختلافات نبوده  و کاربرانی که اقدام به انتشار اینگونه محتوا نمایند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

شایان به ذکر است، در صورت بروز مشکل در فضای مجازی شهروندان می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ درخواست خود را ثبت نمایند.

لطفا مارا در شبکه‌های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار