فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در سه‌ماهه نخست امسال، ۴۰۵ فقره گزارش مردمی توسط این سامانه دریافت شده است.
کد خبر: ۹۷۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 18 July 2021
 

به گزارش تابناک سمنان  سرهنگ علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه سامانه ۱۵۰۴ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، اظهار کرد: در سه‌ماهه اول امسال ۴۰۵ گزارش مردمی توسط این سامانه دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: از این تعداد گزارش، ۳۵۲ مورد صحت داشته و ۵۳ مورد نیز غیرمرتبط بوده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، سامانه ۱۳۹ نیز با اهداف دریافت گزارش‌های مردمی به صورت متمرکز در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور راه‌اندازی شده است که پس از دریافت گزارش تماس و رسیدگی آن را به استان سمنان واگذار می‌کنند.

ابوطالبی ادامه داد: سامانه ۱۳۹ به گونه‌ای طراحی شده است که موارد اطلاع‌رسانی شده از سوی مردم و طبیعت‌دوستان، هم در استان مربوطه و هم در مرکز قابل نظارت و پیگیری است.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه آتش‌سوزی، تخریب و تجاوز به عرصه‌های ملی و طبیعی را با سامانه گویای منابع طبیعی استان سمنان در میان بگذارند و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری پس از دریافت تماس‌ها در کمترین زمان در محل حضور یافته و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها را وظیفه همگانی دانست و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه با خاطیان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار