سردار حسنی خبرداد؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی گفت: جام نقره‌ای با قدمت تاریخی یکهزار سال جاساز شده در یک خانه مسکونی در شهرستان سمنان با هوشیاری پلیس کشف شد.
کد خبر: ۹۷۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 17 July 2021

هنر ساسانی

عکس تزئینی است

 

فرمانده انتظامی استان سمنان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی و اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت فردی سابقه دار در حوزه خرید و فروش اموال عتیقه در شهرستان سمنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های نامحسوس عوامل کلانتری ۱۱ شهدای شهرستان سمنان گفت: پلیس پس از اطمینان از صحت خبر به دست آمده، هماهنگی‌های لازم و قانونی برای دستگیری این فرد متخلف را انجام داد.
سردار عبدالله حسنی بیان کرد: تیم مشترک پلیس و عوامل سازمان میراث فرهنگی شهرستان سمنان با حضور در منزل شناسایی شده یک جام نقره ای که به صورت ماهرانه در منزل جاسازی شده بود را کشف کردند.
سردار حسنی با بیان اینکه جام دارای قدمت تاریخی یکهزار ساله است، گفت: بنا بر نظر کارشناسان امر، ارزش ریالی عتیقه کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال است و در این زمینه پرونده تشکیل و فرد متخلف به همراه اشیای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به کلانتری محل منتقل شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار