نگرانی ها بابت کرونا افزایش یافت؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از نگرانی بابت افزایش شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای شنبه ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در سمنان بستری شدند.
کد خبر: ۹۷۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 17 July 2021

اخبار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان - آخرین و جدیدترین خبر های دانشگاه  علوم پزشکی استان سمنان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه نگران افزایش روند صعودی ابتلای بیماری کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستیم، بیان کرد: طی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای شنبه، ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ در سمنان بستری شدند.

وی با بیان اینکه افزایش روند مبتلایان در سمنان، زنگ خطر قرمز کردن دیگر شهرستان‌های استان سمنان را به صدا در آورده است، تاکید کرد: این روزها رعایت موازین بهداشتی مهمترین راهکار برای جلوگیری از شمار مبتلایان به کرونا ویروس است.

نوید دانایی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی در مراکز تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند، افزود: این تعداد نشان از افزایش روند ابتلاء و شیوع ویروس کرونا می‌دهد.

دانایی با بیان اینکه گرمسار و سمنان دو شهرستان با وضعیت قرمز در استان سمنان هستند، گفت: وضعیت در مهدی شهر و دامغان نارنجی و در آرادان و سرخه زرد است اما نگران تغییر در شرایط و سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه روند واکسیناسیون کووید -۱۹ به خوبی و با سرعت بالایی در حال انجام است اما باید در نظر داشت که در نهایت این رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که جامعه را از شیوع بیشتر کرونا مصون نگه می‌دارد، گفت: مردم از مسافرت بی مورد، تجمع و مهمانی‌ها، سهل انگاری و عادی انگاری درباره پروتکل‌های بهداشتی و ماسک و… پرهیز کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار