طی ۲۴ ساعت گذشته؛
تابناک سمنان: رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۹۰۰ دز واکسن طی شبانه روز گذشته برای تزریق به جمعیت گروه‌های هدف در شهرستان‌های شاهرود و میامی استفاده شد.
کد خبر: ۹۷۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 17 July 2021

Iran's Razi-COV Pars coronavirus vaccine confirmed as safe - IRNA English

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه توزیع مرحله جدید واکسن در روز‌های اخیر شتاب خوبی پیداکرده است، گفت: شهرستان شاهرود مشابه سایر مناطق کشور با روند افزایشی موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو است به طوری که طی شبانه روز گذشته ۱۸۸ بیمار با علائم مشکوک به مراکز درمانی و اورژانس شرق استان سمنان مراجعه کردند.

وی اظهار داشت: جمعیت این گروه سنی که در سامانه سلامت ثبت نام کردند از طریق پیامک و هماهنگی در مراکز بهداشتی و درمانی فراخوان می‌شوند.

رضا چمن از تزریق ۲۹ هزار و ۶۱۶ دز واکسن به جمعیت گروه‌های هدف در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و ابراز داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند که از این تعداد ۲۸ تن در بخش‌های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری شدند.

چمن همچنین افزود: با توجه به وضعیت کنونی در سراسر کشور، موج افزایشی کرونا و قرمز شدن رنگ‌ها به تدریج استان به استان و منطقه به منطقه در حال گسترش است و مردم باید با احتیاط بیشتر موازین پیشگیری را رعایت کرده، آگاهانه و هوشمندانه از هرگونه تجمع، گردهمایی و دورهمی به ویژه تردد‌ها به مناطق همجوار شهرستان پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود استفاده از ماسک به نحو مناسب را ضروری خواند و گفت: کمترشدن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همواره یک رابطه مستقیم با افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار