یک فایل صوتی دیگر از رییس رئال؛
بخش‌هایی دیگر از صحبت‌های فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، منتشر شده است که این بار درباره کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو صحبت می‌کند.
کد خبر: ۹۷۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 14 July 2021

به گزارش تابناک سمنان  روز گذشته بخش هایی از یک فایل صوتی قدیمی توسط ال کونفیدنسیال منتشر شد که در آن فلورنتینو پرز درباره ایکر کاسیاس و رائول گونزالس، اسطوره های باشگاه رئال مادرید، سخنان زشتی را بر زبان می آورد. امروز ال کونفیدنسیال بخش هایی دیگر از یک فایل صوتی مجزا را منتشر کرده که پرز در آن به کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو نیز توهین های شدید و غلیظی می کند.

به نقل از این رسانه این فایل صوتی جدید مربوط به دو گفتگوی مختلف است که در اکتبر سال 2012 انجام شده است. در این دو صدای ضبط شده لو رفته، رییس رئال مادرید به شدت به پرتغالی هایی که در دومین دوره ریاست او بر رئال در این تیم کار می کردند، حمله می کند. پرز به خصوص در مورد مورینیو و کریستیانو رونالدو که مستقیماً او را "احمق" توصیف می کند صحبت های تند و تیزی کرده است.

 

کریستیانو رونالدو

در این فایل صوتی جدید منتشر شده پرز درباره رونالدو می گوید: "او دیوانه است. این پسر یک احمق است، یک آدم مریض. فکر می کنی این آدم نرمال است اما او اصلا نرمال نیست، در غیر این صورت این کارها را نمی کرد. آخرین مزخرفاتی که انجام داد را همه دنیا دیدند. فکر می کنید چرا او این کارهای احمقانه را انجام می دهد؟"

 

 

مندس، کریستیانو و مورینیو

مندس نمی تواند هیچ چیزی به او  (رونالدو) بگوید. همانطور که به مورینیو هم نمی تواند چیزی بگوید. هیچ کنترلی روی آنها ندارد. حتی برای مصاحبه ها هم. هیچ چیز. در هیچ مورد کوفتی‌ای. اینها آدمهایی با غرور و ایگوی وحشتناکند، هر دو خیلی لوس شده اند، هم مربی و هم او (کریستیانو). آنها واقعیت را نمی بینند چرا که در غیر این صورت هر دو می توانند پول بیشتری به جیب بزنند. این دو تا غیرعادی هستند چرا که حرف بر سر پول بسیار زیادی در زمینه حق پخش تصویر است. همچنین با آن قیافه ای که آنها دارند و با آن سرسختی لجوجانه، هیچکس از آنها خوشش نمی آید... اگر تبلیغات و نظر عمومی مخالف کسی باشد، مخالف است دیگر!

این احمقانه است. این یکی از تاثیرات رئال مادرید است. این هم یکی دیگر از آن آدم هایی است که اصلا مغز ندارد و این آدم ها را رئال مادرید قورت می دهد. در حال حاضر او افتضاح است و مورینیو هم یک احمق است...  مسئله این نیست که او نمی‌خواهد بازی کند... خب او کمی غیرعادی و احمق است. او بدون گواهینامه رانندگی می کند... همانطور که گفته شد فشار ها او را سر شوق می آورد و این واقعا یک مرض است. اما آن یکی (مورینیو) اهمیتی نمی دهد که این یکی (کریستیانو) مریض است چون اهمیت دادن او را می کشد. واقعا کثافتید."

 

 

درباره په‌په که سال 2007 در زمان مدیریت کالدون با رئال قرارداد بست

"قطعا 30 میلیون یورو از حساب ما برداشت شده و پرداخت شده به پورتو. حالا باید ببینیم خروجی های بانک کجاست. او همه این کارها را با ژرژ مندس که نماینده رییس پورتو است، انجام داده. وقتی پای او در میان است همه چیز عجیب است. مندس ظاهر می شود و به او پول می دهد که این بابا نماینده رییس پورتو است. او و مندس سر قضیه مورینیو و کاروالیو و فریرا از روسه (آبراموویچ رییس چلسی) پول گرفتند... آنها پول را به سوییس بردند. کسی که این وسط بوده باید سرنخ حساب سوییس را به ما بدهد."

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار