مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: مشترکان این شرکت در استان می‌توانند ۱۸ خدمت مربوط را از دفاتر پیشخوان دولت دریافت کنند.
کد خبر: ۹۷۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 13 July 2021

۱۸ خدمت شرکت گاز به مشترکان در استان سمنان برون‌سپاری شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا اعوانی ابراز داشت: شرکت گاز استان سمنان از ابتدای تاسیس، در زمینه برون‌سپاری و تسهیل شرایط ارائه خدمات پیشتاز بوده و توسعه خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت نیز به منظور افزایش رضایت مشترکان اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر ۹۸ درصد جمعیت استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که این میزان برخورداری بالاتر از میانگین کشوری و دستاوردی ارزشمند است.
وی بیان کرد: ۱۰۰ درصد جامعه شهری استان سمنان در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و اکنون شرکت گاز استان در بخش شهری ۲۴۸ هزار و ۷۸۷ مشترک دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان اظهار داشت: ۹۱ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
اعوانی تصریح کرد: توسعه عادلانه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان پهناور سمنان  از برکت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان سمنان یکی از اولویت های شرکت گاز است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های سمنان و گرمسار از نظر اتمام عملیات گازرسانی به عنوان شهرستان های سبز محسوب می‌شوند و با نزدیک شدن به مراحل پایانی توسعه گازرسانی در استان، افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مشترکان مورد توجه است.
به گزارش ایرنا، ضریب نفوذ گاز شهری و روستایی در شهرستان آرادان۹۸.۲ درصد، دامغان ۹۵.۳ درصد، سرخه ۹۵.۳ ، سمنان ۱۰۰ درصد، شاهرود ۹۳ درصد، گرمسار ۱۰۰، مهدیشهر۷۴.۴ درصد و میامی ۹۸.۷ درصد است.
بیش از ۹۸.۴ درصد جمعیت شهری کشور و ۸۴ درصد جمعیت روستایی کشور و در مجموع ۹۵ درصد از کل جمعیت کشور تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌اند. این در حالی است که پوشش شبکه گازرسانی در ابتدای سال ۱۳۹۲ در جمعیت شهری ۹۵ درصد و در جمعیت روستایی ۵۴ درصد بوده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار