شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در ادامه‌ی تلاش برای جلب رضایت بازی‌بازان، این بار قصد دارد تا کاراکتر Lebron James را به بازی Fortnite اضافه کند. امروز جزئیاتی در این باره منتشر شد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۹۷۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 13 July 2021

 

به گزارش تابناک سمنان البته بسیاری از بازی‌بازان در خصوص اضافه شدن این کاراکتر به بازی Fortnite چندان تعجب نکردند. هفته‌ی گذشته شایعاتی در این مورد پخش شد و بسیاری از هواداران می‌دانستند که احتمال انتشار این شخصت برای این اثر بسیار زیاد است. حال تیم سازنده امروز اعلام کرده است که سه لباس مختلف را برای این شخصیت در نظر گرفته و به طور کلی ساخت آن هم زمان زیادی برده است.

همان‌طور که در جریان هستید، هر چند وقت یک بار یک کاراکتر به بازی Fortnite اضافه می‌شود و واکنش‌های مختلف بازی‌بازان را هم به همراه دارد. اپیک گیمز در گذشته تصمیم گرفت که دست روی ورزش‌کاران بگذارد و اشخاصی همچون نیمار، هری کین و مارکو رویس را به این عنوان بیاورد. اکنون نوبت به شخصیت ذکر شده، قهرمان افسانه‌ای بسکتبال رسیده است تا ببینیم استقبال از آن به چه صورت خواهد بود. به گفته‌ی سازندگان، این شخصیت تا چند روز دیگر در فروشگاه بازی قابل رویت خواهد بود و بازی‌بازان می‌توانند از آن استفاده نمایند.

مطمئنا این برای سازندگان پایان کار نیست و در ادامه هم افراد بیشتری راهی این بازی می‌شوند. چندی پیش اطلاعاتی در مورد شخصیت بتمن عرضه شد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده نمایید. ضمنا امروز برای آشنایی بیشتر طرفداران، ویدئوی کوتاهی از Lebron Hames در این اثر منتشر شده است که در پایان قابل مشاهده و دانلود خواهد بود.

Fortnite از سری آثار جالب در سبک بتل رویال به حساب می‌آید که انتشار آن برای بار اول به سال ۲۰۱۷ میلادی بازمی‌گردد. حال چهار سال از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد و بازی‌بازان قادر هستند تا آن را بر روی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس‌ وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ تجربه کنند. حتی نسخه‌های گوشی‌های هوشمند آن شامل اندروید و iOS نیز در دسترس قرار دارد.

 

 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار