در شرایط حساس امروز؛
تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مسئولان حساسیت شرایط را درک و به آنچه وعده داده‌اند، عمل کنند؛ امروز محتاج عمل‌گرایی و کارکرد‌های قوی در عرصه‌های مختلف هستیم.
کد خبر: ۹۷۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 12 July 2021
پرداخت زکات در سال جاری دو برابر شده است / ایجاد ۳ هزار شغل توسط کمیته امداد
 
 
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی همیشه اهمیت نقش خود را به‌خوبی تشخیص داده و به وظیفه‌شان عمل کرده‌اند و امروز هم اگرچه مشکلات و حرف‌هایی با مسؤولان دارند؛ اما حاضر نیستند در صف دشمن قرار گیرند و به‌گونه‌ای عمل کنند که مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در برهه حساسی قرار گرفته و در این شرایط، دشمن خیلی رجزخوانی و یاوه‌گویی می‌کند؛ اما حضور گسترده مردم در صفوف انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رأی در واقع تودهنی محکمی به یاوه‌سرایی‌ها و رجزخوانی‌های دشمنان بود.

محسن مسعودیان راد افزود: قطعاً مردم ما فهیم‌تر و بصیرتر از این هستند که بخواهند به‌گونه‌ای عمل و رفتار کنند که دشمنان سوءاستفاده کنند.

مسعودیان‌راد بیان کرد: قطعاً مردم صف خود را از دشمنان و آن‌هایی که درصدد هستند تا از شرایط به نفع خود بهره‌برداری کنند، جدا می‌کنند و به سمت آن‌ها کشیده نمی‌شوند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار