وزش باد بدون تغییر دما؛
تابناک سمنان: ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: وزش باد شدید در غالب نقاط استان به ویژه نواحی شمالی و نیمه شرقی بدون تغییر محسوس دما همراه با ماندگاری گرما برای روز‌های آینده پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 12 July 2021

وزش باد نشانه ی چیست؟

 

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده و رگباری گاهی با رعد و برق در ارتفاعات استان برای روزهای آینده در ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست.

ایرج مصطفوی ادامه داد: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی، دمای هوا استان سمنان در پنج روز آینده تغییرات محسوسی نخواهد داشت و همچنین امروز بیشینه دمای شهر سمنان ۳۸ درجه سانتیگراد و کمینه دما ۲۸ درجه سانتیگراد است.
مصطفوی تصریح کرد: امروز آرادان و ایوانکی درگرمسار با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان و رضوان با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

وی بیان کرد :  آسمانی صاف تا قسمتی ابری در اوقات بعد از ظهر همراه با گرد و خاک برای مرکز استان سمنان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: برای شهر سمنان در ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای ۲۹سانتیگراد و بیشینه دمای ۳۹ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مصطفوی تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا، مدیریت بهینه در مصرف منابع انرژی، پرهیز از روشن کردن آتش در مزارع، مراتع و جنگل‌ها، خودداری از تردد غیر ضروری در ساعات گرم روز، اتخاذ تمهیدات لازم در بخش کشاورزی مورد توجه باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار