مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یکی از ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس در استان جشنواره مجازی زنگ دفاع بود که یک هزار دانش آموز در آن مشارکت داشتند.
کد خبر: ۹۷۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 12 July 2021
 
جشنواره مجازی زنگ دفاع با حضور یک‌هزاردانش آموز سمنانی برگزار شد

 

به گزارش تابناک سمنان محمد دستورانی صبح دوشنبه در نشست کارگروه استانی گرامی داشت دفاع مقدس به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه هدف آموزش و پرورش، بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: تجلیل از یک هزار و ۲۵ رزمنده و پیشکسوت شهید و شهادت در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه که تاکنون بالغ بر ۷۵۰ نفر از این رزمندگان سال‌های فخر و افتخار تجلیل شدند، افزود: مراسم تجلیل از مابقی این افراد در دست برگزاری است.

برگزاری جشنواره ادبی

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درباره برنامه‌های این اداره کل در حوزه دفاع مقدس نیز، توضیح داد: جشنواره مجازی زنگ دفاع ویژه دانش آموزان در قالب‌های دل نوشته، هنری، عکس و … برگزار و یک هزار و بیست و چهار دانش‌آموز در این جشنواره شرکت کردند.

دستورانی با بیان اینکه جشنواره‌های کشوری عنایات و کرامات شهدا در مدارس، لشگر فرشتگان، لاله‌های روشن و سردار شهید سلیمانی نیز از جمله جشنواره‌های کشوری بود که استان با بیشترین شرکت کننده در این برنامه‌ها حضور یافت، ابراز کرد: فرهنگ نامه ۶۲۲ شهید دانش‌آموز در استان در حال تدوین و نگارش است.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلمان نیز با همکاری دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار دارد، افزود: از ۶۰ نفر از فرزندان شهدای شاغل در استان نیز تجلیل به عمل امده است همچنین باید گفت جشنواره ادبی و خاطره گویی خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از برنامه‌های آتی است که برگزار خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار