سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد نباید ابزار دست دولت باشند و مطالبه گری را به‌عنوان اولویت اصلی اهداف خود در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۹۷۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 12 July 2021
 

 

به گزارش  تابناک سمنان  قاسم شریفی، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در نشست هم‌اندیشی با مسئولان تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان  اظهار کرد: آسیب‌شناسی در حوزه کاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در بخشی که مرتبط با حوزه کاری سازمان‌های مردم‌نهاد بوده، در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: فعالیت‌ها و اقدامات خوب انجام‌شده در دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تقویت خواهد شد و در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های حمایتی و نظارتی در ارتباط با تشکل‌ها، فضایی را مهیا خواهیم کرد تا شما با آسودگی خاطر به فعالیت بپردازید.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اضافه کرد: هدف ما این است تا با این‌گونه نشست‌ها و با ادامه فعالیت‌ها و تداوم کارها، به برنامه‌ای منسجم دست یابیم؛ اینکه با نیت غیرانتفاعی و غیرسیاسی برای خدمت به جامعه هدف و مخاطبان خود و مردم تلاش می‌کنید، بسیار ارزشمند است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار